Gå til innhold

åååå fyllasjuk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk visst besøk i går og vi to klarte å kalve i oss to flasker vin samt ei halvflaske martini.. UGGGG uffen i dag..

Tenke jo ikke noe over det der og da jeg kunne jo slappe av idag, men søren meg så har han invitert seg på middag i dag også!!!

Vi hadde egentlig spillkveld med noen andre, men siden jeg ikke hadde sagt noe til mannen min så sa jo mannen min at dette var helt ok..

Så da blir vi mange til middag i kveld og jeg har ikke engang ork til å rydde opp igjen etter i går..

Hver gang jeg er fyllasjuk så lover jeg meg at dette er siste gangen jeg skal drikke alkohol skjønner bare ikke at jeg aldri kommer på det når jeg drikker alkolhol!!!

Noen som har en magisk kur her??

Gubben har reist bort så søvn blir det nok ikke mulighet til...

*synes synd på seg selv*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Misunner deg ikke i dag, hehe :P Vann, paracet og søvn er det beste rådet jeg har.

Skrevet

Litt sent å si det nå da,men en allergipille FØR du drikker,og en når du legger deg gjør susen :)

Iallefall på meg :)

Skrevet

Heheheh, hadde jeg bare visst det i går...

Skal prøve å få ned litt vann, men magen protosterer vilt på alt annet enn cola idag.. ååååå må ordne til i kveld snart.. Det frister så jævlig å stå å skjære opp rått kjøtt til raclette i kveld.. Selvfølgelig skal det servers med *gulp* vin..

Dumme dumme meneske som bøtter i seg alkohol på en fredag av alle dager..

Skrevet

Protosterer...?

Salt hjelper! Spis et kokt egg med masse salt, el. Du kommer til å merke forskjell raskt.

Du kan forresten ta den allergipilla i dag, hvis du har. Selvom det optimale er før du drikker, hjelper det litt å ta en dagen derpå også.

Skrevet

Hvis jeg var deg hadde jeg ikke drukket rødvin i dag! Uff, det hørtes veldig ekkelt ut :( Cola er vel bra da det hjelper mot kvalme har jeg hørt. Tørre kjeks eller knekkebrød med noe nøytralt pålegg som ikke smaker så mye eller frukt vil jeg også tro hjelper mot kvalme. Håper du blir bedre snart :)

Skrevet

En KALD dusj klarner hodet veldig :) dusj direkte på hodet og du merket at lokket blir løftet av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...