Linnea&Meg+LilleSpire Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 hva slags kjole er 'inn' å ha på seg på julebord? jeg er ganske lita, bare 160 cm høy, så kan ikke kle meg i alt mulig...
max32 Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Vet ikke helt. Men vet at det er mange som bruker tights, tunika og støvletter. Og pynter det litt opp med smykker ol.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 Vet ikke hva som er "in", men jeg tar kjoler jeg liker jeg da. Er 161 selv og syns knekorte kjoler er helt fint tl vår høyde. Gjerne med noen sko med litt hæl på.
Linnea&Meg+LilleSpire Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2009 takk for svar Bruker aldri kjole, så måtte bare høre hva som var inn
Emma&Adrian Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 jeg er 161 høy,og skal på julebord i kveld,da skal jeg ha på meg en fotsi kjole med halterneck,sort,med splitt til låret. den er ikke vulgær fordi om den har splitt altså hehe.
Linnea&Meg+LilleSpire Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2009 jeg må bare spørr, hva er en fotsi kjole? som sagt, har ikke peiling på kjoler hehe
Emma&Adrian Skrevet 5. desember 2009 #7 Skrevet 5. desember 2009 En kjole som er lang hehe. går til litt nedfor anklene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå