Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 godt jeg ikke hadde flyttet ordentlig inn på 1.trimester...
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Uff, uff! Er du klar for IVF? For barn får du! Varme tanker til deg!
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2009 Vi er helt klare!! Søknaden er allerede sendt og mottatt på Rikshospitalet. Laparaskopien skulle gjøres på tirsdag, og svaret skulle ettersendes til Riksen. Men så fikk jeg positiv test (bekreftet med blodprøve) på mandag og operasjonen ble avlyst. Mest sannsynlig så er det ikke noe stort problem hos meg, men vi vet at sædkvaliteten ikke er så bra, så oddsene våre for å få det til, er veldig små. Blir vel satt opp til lap. i januar i stedet da.. Håper intenst at de kan finne en perfekt celle fra hver av oss.. og at litt hormonstimulering også gjør at den blir sittende! Syns i hvert fall det er fint at kroppen ser ut til å rydde opp selv denne gangen..
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Å neiiiii - Aiva - så utrolig leit dette var!!! Da får dere jo heldigvis hjelp snart da, søknaden og alt er jo sendt - jeg krysser fingrene mine for deg at det da går bra og at du/dere får den etterlengtede lille spire i 2010/2011!!! Stooooor varm trøsteklem fra
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2009 Syns detta var litt dårlig gjort ja.. Bare bli gravid på ert nesten, bare så operasjon og alt ble utsatt. Skjønner ikke poenget. Fikk en sykmelding nå, så slipper jeg å valse rundt å se på alle de gravide magene..
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. desember 2009 #6 Skrevet 5. desember 2009 Så bra - du trenger å tenke på deg selv litt nå og slappe litt av, depp noen dager og så kommer du sterkere tilbake i januar til lap. osv... Ønsker deg en riktig god førjulstid, så godt du kan ha det i disse omstendigheter Klem fra
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2009 Tusen takk. Håper det har skjedd noe i din mage denne gangen! Jeg sitter på siden og heier i hvert fall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå