Snart er vi fem ♥ Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Hadde vært hyggelig å "møte" noen som er i samme båt:) Vi har to gutter på 4 og 7 år og har nå bestemt oss for å prøve å få en til. Veldig spennende, for er jo en stund siden sist. Håper det går bra og at svangerskapet blir en smule bedere denne gangen. Det er nok grunnen til at vi har ventet i 4 år..Kvalm nesten hele tiden de andre gangene.. Eneste positive var at sjokolade og brus ikke fristet:) God lørdag!!
Lille meg -<3 Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Jeg er 37 og venter nr 4. Dette blir den siste, litt i overkant av hva min helse tåler. Men jeg har 3 planlagte og denne i magen var en stor overraskelse. Avlsutter med stil da, jente, gutt,gutt,nå i magen jente :-) Lykke til
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 er 35 og har to på 2,5 og 5.5 år. Er liiiike kvalm denne gangen også... =/
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Venter min 4 nå i disse dager, men jeg blir bare 31 nå snart da.
Snart er vi fem ♥ Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2009 Gøy å se at det er flere over 30 som venter nr. 3 og 4:-) Håper ikke jeg blir like kvalm denne gangen.. Jeg er forresten 33 år.
Snart er vi fem ♥ Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2009 Ikke verst å klare jente, gutt, gutt og så jente igjen. Må jo si at jeg håper litt på ei lita tulle da:-) men, for all del en guttepjokk er også velkommen hit!
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 5. desember 2009 #7 Skrevet 5. desember 2009 He he Har fått jente, gutt, jente jeg, og nå kommer det en gutt ;o)
It's all about me Skrevet 5. desember 2009 #8 Skrevet 5. desember 2009 Er 33 og venter nummer 3 i april. Har fra før av en gutt som ved fødselen vil være nesten 4 og ei jenta som vi være 20 mnd.
Tante Blås Squaw Skrevet 5. desember 2009 #9 Skrevet 5. desember 2009 Koselig at vi er flere! ) Jeg er 31 og venter nummer tre i sommer. Har ei jente på 11 og en gutt på snart 3 fra før.
LUCKY_ 9 DAGER PÅ OVERTID Skrevet 5. desember 2009 #10 Skrevet 5. desember 2009 Hei! Jeg er 32 år, og venter nr 3 i juli. Har en gutt på 6 år og ei jente på 4 fra før. Litt rart men føler det er så lenge siden sist jeg var gravid, at det på en måte er som å starte på nytt igjen. Veldig mye jeg har glemt..... Men veldig koselig, det er det! Lykke til alle vordene tre- og firebarnsmødre der ute! =)
(Muskat) Skrevet 5. desember 2009 #11 Skrevet 5. desember 2009 Hei hei. Jeg er 35, snart 36 og venter nummer 3. Har to gutter fra før, 5 og 2 år, vil jo være 6 og 3 når veslebønna kommer mot slutten av sommeren. Jeg blir kvalmere og kvalmere, er i uke 7 nå. Har aldri vært kvalm før, så dette er en utfordring. I tillegg sliter jeg veldig med bekkenet (var en periode sengeliggende med nummer to), så jeg må finne på noe raskt for ikke å bli like dårlig denne gangen. Dette knøttet var ikke planlagt, men jeg sprudler invendig:)))
twoboys & a girl Skrevet 5. desember 2009 #12 Skrevet 5. desember 2009 Er 31 å venter nr tre. Har to gutter på 7 og 2 år. For min del så har det bare blitt tyngre og tyngre for hver gang. Kastet opp til i uke 19, bekkenløsning, halsbrann, lavt blodtrykk +++ og risiko fødsler, men likevell så går man igjennom det en gang til:o) Absolutt verd det. Var ikke helt planlagt, ble gravid på pillen, men uansett så var vi enige fra før av at vi skulle ha en til så ble ingen krise:o)
Snart er vi fem ♥ Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #13 Skrevet 5. desember 2009 Rart med det der. Går jammen igjennom mye vi damer:-) men, for en gave vi får! Yes, det er faktisk verdt det! Sååå hyggelig at flere skriver i denne tråden:) Nyt lørdagen. Her er det "liv i lukan". To ekstra på overnatting, og det er ikke lett å få sove for småtrolla:)
SpongeBob Skrevet 5. desember 2009 #14 Skrevet 5. desember 2009 Har en gutt på fem og en som rekker å bli tre før overraskelsen i magen kommer - selv er jeg 36 og kjenner meg urgammel! Heldigvis har naboen på samme alder satt i gang med barn nummer 5, så jeg er ikke den eneste gammelhøna på stedet... Med to gutter fra før - hva er forresten oddsene for å klare å få jente? Hadde vært så trivelig, men klarer jo ikke å se det for meg;-)
Nine:) Skrevet 5. desember 2009 #15 Skrevet 5. desember 2009 Hei:) Jeg er 32år og venter nr 3 i begynnelsen av april... Har ei jente på snart 11år og en gutt på 3,5år fra før.Denne gangen kommer det visst ei lita jente igjen:) veldig koselig, det er lenge siden det var ei lita jentebaby i hus, nå) Så jeg har alt kjøpt meg rød vogn, som jeg sa vi skulle ha dersom det ble jente... hehe
2høstjenter og 1sommergutt Skrevet 6. desember 2009 #16 Skrevet 6. desember 2009 Hei! Jeg er 32 og venter nr. 3 i juni :-) Har to jenter født i 04 og 06 :-)
Luna har født. Skrevet 7. desember 2009 #17 Skrevet 7. desember 2009 Hei. Jeg er 34 år og har to gutter på 11 og 6. Nå prøver vi på nr 3
LivK har født Skrevet 7. desember 2009 #18 Skrevet 7. desember 2009 Hei! Jeg er 34 og venter nr. 3 i mars. Har fått alle mine etter fyllte 30 Eldste blir 4 i januar, nr. 2 er 20 mnd når nr. 3 kommer. Blir en gøyal gjeng, tenker jeg!
sommerbarn:-) Skrevet 7. desember 2009 #19 Skrevet 7. desember 2009 Hei! Er 31 og venter nummer tre. Har en gutt på tre og jente på fem. Spennende å se hva det blir denne gangen. Skal på ultralyd om to uker. Dette svangerskapet er tøft allerede synes jeg, har bekkenløsning, kvalme og hodepine. Men koselig alikevel!!-gleder meg veldig til juni!! Lykke til alle sammen!
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 7. desember 2009 #20 Skrevet 7. desember 2009 Hei! Jeg er 30 og venter nr.4. Har 2 gutter som blir 9 og 10 år i januar og ei jente som blir 3 år imorgen:o) Artig å se det er flere av oss der ute. Fin tråd:o)
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 7. desember 2009 #21 Skrevet 7. desember 2009 Venter faktisk en gutt til nå i begynnelsen av mars.
Ser@fin@ Skrevet 7. desember 2009 #22 Skrevet 7. desember 2009 Hei hei. Kjekt å se at vi er en liten gjeng. ) Jeg er 34 år. Venter nr 5 (ett lite sjokk) i august. Har 3 gutter og 1 jente. G12, J9, G3 og G2.
MadameMimm Skrevet 7. desember 2009 #23 Skrevet 7. desember 2009 jeg er 30 og venter nr tre i mars. har to gutter på 4 (i dag faktisk) og 1 år fra før (-:
mammatiltoogsnarttre Skrevet 8. desember 2009 #24 Skrevet 8. desember 2009 Godt å se at dere er flere av oss "voksne" mødre. Blir 36 før nr. 3 kommer. Med en på 8 og en på 3 ( snart 4) så er jeg glad for at vi rekker en til før vi føler oss for gamle. 3 er liksom et fint tall...
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 8. desember 2009 #25 Skrevet 8. desember 2009 Heisann:)jeg er 31 år, og venter nr. 3 i juni:)Da er jeg 32.. Har en gutt på snart 7, og ei jente på 5 fra før av:)Spennende:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå