Gå til innhold

flere igjen på overtiiiiiid???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter fortsatt jeg og ser ut til at jeg får bruk for overtids kontrollen til torsdag alikevel...æsj! Men men slik er d jo for noen da...

Er forresten 9 dager over i dag. Noen flere på overtid??

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 dager på overtid... :o) Venter utålmodig!

Skrevet

3 dager på overtid her også... venter, venter og atter venter:)

Skrevet

Jeg er 12 dager på overtid. Skal på kontroll på mandag. Jeg er LEI av ventinga. Har prøvd det meste for å kanskje få i gang noe, men neida. Og jm kjente på meg i går og jeg er helt umoden... Æsj altså!

Skrevet

Er her ennå jeg og! En uke over i dag... Gikk 14 dager over sist så jeg har vel en livmor som er god å være i =) Begynner å tenke at han ikke flytter ut før han blir sparket ut hehe =)

Så alle som snakker om å være lei, vi er vel så lei som man kan bli?

Skrevet

Heg er her! 6 dager over! Og hadde vært greit med overtid hadde man fått vært i fred, men har hatt masrier i en uke snart! Driiiitlei. I tilegg har jeg vært innlagt to netter pga av blodtrykk... Blir sliiiten av alt styret!

Skrevet

Min livmor er også fin å være i. Hadde håpet på å slippe overtidstimen mandag, men helgen går unna her... Mitt blodtrykk var i går bra, "det har aldri vært så bra som dette"... Det er jo bra på mange måter, men jeg vil ha baby... :-( 12 dager over i dag, jeg som trodde det var maksgrensen jeg ville være nødt å gå... Men jeg tror en eller annen av oss vil få i helgen. Håper det gjelder oss alle, men dessverre er vi vel ikke så heldige ;-)

Skrevet

var på kontroll hos jordmor i går og hun sa jeg så så frisk og rask ut og alt av prøver var bra så da var d bare å vente... Føler med deg, tenkte at jeg kunne gå over, men så lenge?!?! Alle ringer og sender meld hver dag og spør...kjenner at jeg blir litt svett av d til tider,,,men er jo hyggelig at folk bryr seg også da:) Håper virkelig at d skjer no i natt eller i morgen...for oss alle ja:) Vi får holde hverandre oppdatert, for jeg er kjempe nysgjerrig :P

Tvi tvi damer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...