Maramara Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Jeg venter fortsatt jeg og ser ut til at jeg får bruk for overtids kontrollen til torsdag alikevel...æsj! Men men slik er d jo for noen da... Er forresten 9 dager over i dag. Noen flere på overtid?? )
Gullfisk80 Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 3 dager på overtid... ) Venter utålmodig!
Cille_82 Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 3 dager på overtid her også... venter, venter og atter venter:)
mammanov09 Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Jeg er 12 dager på overtid. Skal på kontroll på mandag. Jeg er LEI av ventinga. Har prøvd det meste for å kanskje få i gang noe, men neida. Og jm kjente på meg i går og jeg er helt umoden... Æsj altså!
Nr3-2012 Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 Er her ennå jeg og! En uke over i dag... Gikk 14 dager over sist så jeg har vel en livmor som er god å være i =) Begynner å tenke at han ikke flytter ut før han blir sparket ut hehe =) Så alle som snakker om å være lei, vi er vel så lei som man kan bli?
Juuuunibaby <3 Skrevet 5. desember 2009 #6 Skrevet 5. desember 2009 Heg er her! 6 dager over! Og hadde vært greit med overtid hadde man fått vært i fred, men har hatt masrier i en uke snart! Driiiitlei. I tilegg har jeg vært innlagt to netter pga av blodtrykk... Blir sliiiten av alt styret!
mammanov09 Skrevet 5. desember 2009 #7 Skrevet 5. desember 2009 Min livmor er også fin å være i. Hadde håpet på å slippe overtidstimen mandag, men helgen går unna her... Mitt blodtrykk var i går bra, "det har aldri vært så bra som dette"... Det er jo bra på mange måter, men jeg vil ha baby... :-( 12 dager over i dag, jeg som trodde det var maksgrensen jeg ville være nødt å gå... Men jeg tror en eller annen av oss vil få i helgen. Håper det gjelder oss alle, men dessverre er vi vel ikke så heldige ;-)
Maramara Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. desember 2009 var på kontroll hos jordmor i går og hun sa jeg så så frisk og rask ut og alt av prøver var bra så da var d bare å vente... Føler med deg, tenkte at jeg kunne gå over, men så lenge?!?! Alle ringer og sender meld hver dag og spør...kjenner at jeg blir litt svett av d til tider,,,men er jo hyggelig at folk bryr seg også da:) Håper virkelig at d skjer no i natt eller i morgen...for oss alle ja:) Vi får holde hverandre oppdatert, for jeg er kjempe nysgjerrig Tvi tvi damer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå