Trønderpia Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Lillegutt er 1 år nå, og får fortsatt grøt til kveldsmat. Lurer på om jeg skal slutte med det eller ikke..?
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Min er snart 2.5 år og spiser det fortsatt innemellom til kvelds eller frokost. Hun liker det veldig godt så hvorfor ikke tenker jeg. Men som regel spiser hun brødskive.
Pysjen Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 Eldstamann sluttet når han var nesten 2 år. Yngstemann sluttet når han var 10 mnd.
Tante Gustava Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Så lenge han liker det er det ingen grunn til å slutte. Mini er nå 19 mnd og har til for et par måneder siden spist grøt både til frokost og kvelds. Nå spiser han mer og mer brødskive, men vil veldig gjerne ha grøt innimellom.
Koala *g07* Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 Rundt året tror jeg. Var ingen suksess her i gården. Omtrent så han brekker seg av å se risengrynsgrøt nå lille raringen.
petite fleur Skrevet 5. desember 2009 #6 Skrevet 5. desember 2009 Hvis du mener sånn Nestlegrøt på pakke, sluttet han med det da han var 11-12 mndr. Men han elsker all annen grøt, og spiser det ennå. (2 år)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå