Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Vi har widescreen tv, kjøpt i 2002;P noen flere av oss her ute? eller er det virkelig bare vi som fortsatt har det? Jeg ser ikke vitsen med å bytte ut tven ennå siden den funker som den skal;) Men mannen i huset er totalt uenig med meg, og sier at vi er de eneste som ikke har det i vennegjengen vår..eneste personen som jneg vet om som ikke har det, er bestemora mi...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Jeg har ikke hatt det lenge, og kjøpte nettopp fordi den gamle TV'en røk. Og nå får en jo ikke annet enn flate Tv'er;) Og jeg har bare en på 23", fordi det er passelig til vårt bruk. Jeg har en TV på 21" også. Den er gammel og stor, men i daglig bruk. Men den virker, så da får det være enda:)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Vi har ikke. Vi har en sånn gammel "kasse-tv"
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 Hehe. Vi har tilsammen en god mill i året. Men vi har en gammel liten tv. Sånn gammel som di hadde i campingvognene før =) Ingen venner av oss har flat tv heller. Og det er ikke pga. at di ikke har råd til det. Tror om du vanker i miljøer der man ser lite på tv, så finner man ikke slike nymotens greier =)
Gjest Skrevet 5. desember 2009 #6 Skrevet 5. desember 2009 Vi har også en grå gammal boks som er så dyp at den tar halve stua. Haha. Gidder ikke kjøpe ny før den slutter å funke. Har mer enn nok penger, men har da bedre ting å bruke dem på?! En tv er uansett ikke estetisk vakker i mine øyne...
Dunder Skrevet 5. desember 2009 #7 Skrevet 5. desember 2009 Vi har ikke. Har en gammal koloss fra slutten av 90-tallet. Den virker, så har ikke tenkt å kjøpe ny.
simba>>>3gutter Skrevet 5. desember 2009 #8 Skrevet 5. desember 2009 vu har verken flatskjem eller widescreen tv og kommer ikke til og kjøpe noen ny før den vi har ryker. Det er flere i vennegjengen ¨år som ikke har fordi de ikke vil bruke penger på det før den de har ryker. det er mange av de som har mye penger så det er ikke derfor
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #9 Skrevet 5. desember 2009 Nei, trenger ikke flatskjerm for å se på tven jeg.. Har en gammal kasse-tv ifra et eller annet sted mellom 95-02, aner ikke og bryr meg ikke.. blir kanskje flatskjerm da vi flytter neste år den som lever får se..
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #10 Skrevet 5. desember 2009 Til og med oldemor på 92 har flatskjerm (som det heter på norsk)!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #11 Skrevet 5. desember 2009 Vi har også widescreen, kjøpt i 2004 og den er jo fremdeles bra, har sikkert 10 gode år igjen. Takk og lov har vi TVn i loftstua slik at ingen ser den, mannen vil gjerne ha en ny og større, men jeg ser ikke helt behovet. For hvis han først kjøper noe nytt blir det gjerne dyrt.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #12 Skrevet 5. desember 2009 widescreen, dvs riktig format men røre-tv.
Sylteflesk Skrevet 5. desember 2009 #13 Skrevet 5. desember 2009 Nei, vi har fortsatt "vanlig" TV. Er ikke wide-screen heller. I hvert fall ti år gammelt, men virker utmerket.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #14 Skrevet 5. desember 2009 Vi har ikke tv i det hele tatt. Savner det ikke.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #15 Skrevet 5. desember 2009 Jeg har en kasse tv fra 1997. Aldri sett på bedre tv jeg, hehe. Kommer til å sørge dypt når den tar kvelden. Aldri vært noe problem med den og den har faktisk ganske bra lyd også for å være såpass gammel og utdatert. Blir skeiv i øya når jeg ser på flatskjerm tv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå