Gå til innhold

Dere med OTH/MB urban jungle - blir dere ikke irritert av..

Anbefalte innlegg

Skrevet

det stoffet som tyter frem når vohnen er i sittestilling?? Det som utgjør sidene når vognen er i liggestilling.. Jeg er litt sugen på en slik vogn, plumfarget - og spurtet til butikken, men ble litt skuffet over hvor "simpelt" ryggsystem den har?! Har hørt så mye bra om den? Følte det ble litt klumpete? Syns dessuten den liksom humpet lit når man kjørte den, anskej fordi den har svingbart hjul?

I tvil om jeg skal gå for den eller Teutonia s3. Help me!! Kom med deres innspill, pliis

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det irriterer ikke meg :) Men jeg er enig i at sitte/liggejusteringen er ganske dårlig. En må justere to stropper for å endre stilling. Men til gjengjeld er det behagelig for barnet, for vogna får en hengekøye-lignende funksjon med trinnløs justering. Jeg har aldri syntes at vogna humper verken med eller uten låsen på forhjulet. Det er best å bruke låsen når du triller til vanlig, for da blir vogna mye mer stabil å trille. Ta av låsen på trange butikker, buss o.l.

Skrevet

Nei, det irriterer meg ikke, og jeg syns liggefunksjonen er veldig enkel og grei. Bruker ikke noe lenger tid på å legge ned ryggen enn jeg gjprde på Emmaljunga City Crossen.

Og plommefarget er veldig fin, den har vi :)

Jeg har aldri brukt låsen på framhjulet, syns vogna er veldig stabil å trille med ulåst framhjul. Det som irriterte meg mest med en firehjuling var det å måtte løfte på vogna for å svinge etc.

Har ikke noe negativt å komme med faktisk!

Skrevet

Stoffet trenger ikke å tyte frem.

Jeg får personlig vondt i øyene når jeg ser det andres MB'r. Du drar bare ryggplaten til deg og pakker trekket bak platen. Med dette støtter du ryggen opp litt ekstra.

Min venninne bruker ofte et sammenrullet fleece teppe bak ryggen faktisk = enda bedre sittestilling for de som liker å sitte mer rett.

Skrevet

Takk for svar, har fremdeles lyst på den. Og et stay put vindtrekk tenker jeg : ) Bare i tvil om jeg skal satse på brukt eller om jeg bør få med meg 2010 - forbedringene, hmm

Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd:) har i brun og med stay put vindtrekk. Jeg også la merke til dette med trekket i butikken, men synes det hjalp mye med sitteinnlegg i OTH. Da ble tøyet liksom litt "borte".

Vet ikke hvilke forbedringer det er på 2010 modellene..

Skrevet

Jeg solgte min s3 og kjøpte en mountain buggy. Det har jeg ikke angret på!!!

Skrevet

Må bare si meg enig at sitteinnlegget er gull verdt. Den luner sportdelen utrolig. Mye mer koselig og ikke minst penere med dette i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...