Gå til innhold

Hva er den beste egenskapen til kjæresten deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er utrolig flink til å glede seg over små ting i hverdagen, utrolig raus med følelser og komplimenter og veldig oppmerksom:).

(Kunne ha ramset opp mange negative sider også, men var så irritert på han i går, så må forsøke å fokusere på hans positive egenskaper, føler jeg....;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han tar meg for den jeg er,uansett om jeg har en dårlig dag og er deppa,eller om jeg er blid som solen...

Skrevet

Min er veldig omtenksom, men noenganger ser han ikke meg, men alle andres problemer.. Ligger å bekymrer seg... :-( Men dog, vi krangler sjeldent, og om det er noe så blir vi ferdige med det etter å ha snakket sammen.. :-) Mange ganger jeg holder ting inni meg, noen ganger går det bare over og noen ganger sprekker jeg og snakker med han, aldri skriker el noe.. Vi har det egentelig veldig bra :-))))) Han bryr seg!! Det er en fin følelse :-))) Men vi har jo våre nedturer også, men det er mye positivt å ta tak i :-)))) Mye mer enn det negative :-))))

Skrevet

at han holder ut me meg gjennom alle mine gråtetokter å mitt hysteriske sinne.. :) er ganske så svingende i humøret får tiden.. Å at han får meg til å føle meg fin være eneste dag uansett. å når det er kveld elsker jeg det at han bestandi er varm ¨å jeg kan putte mine kalde tær inn under hannes dyne å varme meg på han:)) elsker hele han jeg :))

Skrevet

Gir komplimenter og viser at han er glad i meg. Elsker å leke med ungene-verdens beste pappa (syns jeg) :-)

Skrevet

at han har så stort hjerte, og elsker meg for den jeg er, humoren hans, vi ler masse, også er han verdens beste pappa. LUCKY ME:))))

Skrevet

Hans beste egenskap som kjæreste: han behandler meg med respekt, uansett hvor urimlig og humørsyk jeg måtte være. (hehe)

Hans beste egenskap som medmenneske: han er utrolig empatisk! Sjeldent har jeg møtt en mann som har så mye omtanke for mennesker rundt seg som ham!

Hans beste egenskap generelt sett: han er ubeskrivelig omsorgsfull og engasjert ovenfor sønnen min (5 år), og har blitt minst like glad i ham som han er i meg! Han behandler ham bedre enn de fleste fedre jeg kjenner behandler sine biologiske barn. Utrolig rørende, betryggende og godt å se.. :)

Skrevet

Han er verdens beste pappa og han elsker oss betingelsesløst..

Han er omsorgsfull,, varm og god..

Og så får han meg til å le..

Skrevet

-Han er det motsatte av lat!

(Som noen ganger er LITT slitsomt, men heller en som er arbeidssom

enn en som ligger på sofaen og spiller tv-spill)

-Han er sosial og er den av oss som vil invitere folk på middag, dra på besøk osv. Jeg trenger en slik en siden jeg er asosial av natur.

Skrevet

Han får meg til å føle meg som verdens vakreste.

Sier alltid fine ting til meg og overøser meg med komplimenter.

Lar meg vite at han ikke klarer seg uten meg :)

Skrevet

Min elskede er så snill. HAn bruker alle sine dager på å passe på meg. Om det skjer meg noe, så er han der og fikser opp. Om jeg er redd, så trøster hann meg. Om jeg synest ting er vanskelige, minner han meg på det fine pensjonistlivet vi skal ha i lag =)

Og han er en utrolig elsker, som elsker på en måte at jeg føler meg elsket fra topp til tå i flere dager etterpå.

Slik har han vært i 9 år nå. Og jeg håper at jeg får dele resten av mine år med ham på samme måten =)

Elsker han over alt annet jeg vet om =)

Skrevet

Han er den mest pålitlige person jeg kjenner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...