lifeline Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 jeg og typen har vært sammen i 6 år. vi har en liten gutt på ett år. nå for tiden merker jeg at gutten min er blitt mer krevende å jeg kunne trengt litt avlastning,typen går på skolen, men meste parten av tiden spiller han ps3. så det er ikke skolearbeidet som gjør at han ikke hjelper til. vi har aldri sex og vi finner aldri på noe. han vil ikke ha sex sier han. å jeg mener han har mer tilfelles med jentene på skolen hans enn med meg.så hvorfor gidder jeg? jeg er så sliten å trøtt å jeg trenger ett forhold oppi dette. men jeg føler meg alene. should i stay or should i go?
Dronningen! Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Beklager det dumme spørsmålet men hvor gamle er dere egentlig? En voksen, deltagende familiemann sitter ikke på ps3 hele tiden..... Sett dere ned og ta en oppklarende samtale. Ikke anklagende men oppklarende! Spør hva han vil med livet sitt og forklar hva du vil med ditt, kommunikasjon er hellig i alle mellommennskelige forhold. Lykke til
lifeline Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2009 vi er 23. han sier han stresser med skolen. å derfor sitter han der.jeg har gjordt alt her. for at han ikke skal føle seg presset.men jeg orker ikkemer. han sover ennå.. han kan legge seg når han vil. gjøre det han vil. han merker jo ikke noe av at han har fått barn. vi har ikke noe forhold. iallefall ikke ifølge meg. å jeg klarer ikke styre meg når vi diskuterer. det ender i tårer og kjefting..
Dronningen! Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Har du forklart han at det er for mye som faller på deg? Spør hva han kunne tenke seg å gjøre for å bidra hjemme og bli enige om fordelingen. Sett en dag i uken hvor ting må være ferdig. Og ikke minst, fordel helgen slik at dere sover en morgen hver... Gjør dere noe sammen? Kino, museum, film hjemme e.l. Å gjøre noe sammen er viktig i alle forhold. Da har man en felles plattform og har de samme opplevelsene (nesten like i hvert fall) Skolen kan ikke være så slitsom at han setter familien/hjemmet på vent? Ps: Prøv å styr unna kjefting og gråting under diskusjoner. Menn har en egen rullgardin som går ned når det går for langt. Klyp deg selv i låret om du kjenner det kommer:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå