Gå til innhold

Lørdag 5 desember! vor mange dager igjen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

37 dager,og verdens lengste helg,gubben jobber nesten i ett,og jeg skal bare kjede meg? blæææ:-(

Skrevet

Føler jeg har gått gravid i to år snart, hehe. (det blit to tette med bare 3 mnds pause) 65 dager igjen i dag. Men nå er det snart jul og nyttår så da regner jeg med dagene flyr av sted. :)

Lykke til Bomsedeisi :)))

Skrevet

jeg har 81 dager igjen . Håper jula går fort :)

Skrevet

Jeg hadde termin for en uke siden, men ingenting skjer... Jaja, småen kommer iallefall før jul ;-)

Skrevet

60 dager igjen :D Synes at det går veldig fort nå og snart er det jo jul :)

Skrevet

74! Akk så lenge!

Skrevet

I dag er det lørdag 5. desember.

Du går nå i 34. svangerskapsuke og har 49 dager til termin lørdag 23. januar 2010.

vel det nærmer seg i alle fall :) snart offisellt høygravid. det er ved 40 dager eller hva?

Skrevet

oxo 49 dager igjen:)

Skrevet

55 dager igjen! Denne gangen går det virkelig unna. OOOUUUIIIII

Skrevet

55 dager til termin ,men blir nok satt igang 3 uker før,dvs rett over nyttår hvis ungen er stor.var 1,8 kg i uke 29.så kontroll igjen den 16 desember.

dagene flyr avsted

Skrevet

13 DAGER;););););)

Skrevet

78 dager til termin, men blir nok satt igang før den tid.

Rundt 60 er nok mer realistisk ;D

Skrevet

jeg har 1 dag igjen til ultralyd termin......håper noe skjer snart. vi har satt i gang en gjette konkuranse i familien om når de tror babyen kommer. den som kommer nærmest får en liten premie.....så vi har noe å drive med....

Skrevet

1 dag igjen til termin :-)

Skrevet

Jeg har 30 dager igjen :) tiden har plutselig fått så fort hehe

Skrevet

Har 9 dager til ul termin, mens termin i morgen! Spennende, dette.

Begynner å bli veldig utolmodig, men kan jo faktisk rissikere å gå til 28 desember, da blir fødselen ev satt igang pga overtid.

Skrevet

14 dager til ul termin.. og 8 dager til mens termin! Spendt ja! :o) Nå er alt pakket og klart. Venter bare på de avgjørende symptomene. Som at rier setter inn eller vannet går! Gleder seg. Onkelen til jenta i magen har bursdag i morgen så kanskje det er dagen? Hvem vet? Såååh spendt, så spendt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...