Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Dame. Gifte damer på 30 er ikke jenter.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Jeg er 22 år og jeg er jente. Blir vel mer dame når jeg har passert de 30..
linlos31 Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 Kvinne da Noen som vil taste på msn som også er våken ?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #6 Skrevet 5. desember 2009 Jeg er en kvinne/dame på 36. Når man er over tredve er man ikke "jente" mer , syns jeg da. Svigermora mi er 56 og kaller seg jente, bruker syltrange bukser, tanga og hettegensere. Sånn vil ikke jeg bli.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #7 Skrevet 5. desember 2009 Jeg har ikke helt vent meg til tanken om å kalle meg dame, jeg. Er jo ikke akkurat sånn at man bare ER det når man runder 30 . Det skulle vært en mellomting, for jeg føler meg ikke særlig damete. Hjelper ikke akkurat på at jeg ser ut som en 14-åring heller, hehe...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #8 Skrevet 5. desember 2009 Jeg er 22, og ser på meg som jente. Er ikke gift.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #9 Skrevet 5. desember 2009 Jeg er 23 og syntes egentlig jeg passer et sted midt i mellom
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #10 Skrevet 5. desember 2009 Tenker aldri på meg selv som en dame, heller en jente/kvinne.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #11 Skrevet 5. desember 2009 Jeg er 28 år, gift og tobarnsmor.. ser på meg selv som en ung kvinne..
Gjest Skrevet 5. desember 2009 #12 Skrevet 5. desember 2009 Jeg er dame 39 år,men føler meg som en jente i sinnet :-)) men kler meg etter alderen bare så det er sagt:-)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #13 Skrevet 5. desember 2009 Jeg er 26, samboer, gravid med barn nr to. Er vel mest komfortabel med jente-kategorien ennå, men beveger meg raskt over i kvinne /dame avdelingen....
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #14 Skrevet 5. desember 2009 jeg er 24 år og kaller meg jente.. Men jeg er vel egentlig en ung kvinne. Dame ser jeg ikke på meg selv som av en aller annen grunn...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #15 Skrevet 5. desember 2009 jeg er 24, nygift og 1 barn. Jeg kaller meg vel egentlig selv som jente. følte meg skikkelig gammel når jeg sto høygravid i heisen og en liten jente sa "se, den DAMEN har baby i magen" men på en annen side, så er jo mannen min en MANN, ikke en gutt =/ (han er 26) mamma er en dame på 50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå