Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Erfaringer noen? ps3/ wii /xbox? hva er best og enklest å lære bort til en 7 åring uten erfaring
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Har ingen stor erfaring med mange av disse konsollene - men tipper at alle de du nevner der har spill som passer for barn på 7 år, som er enkel å lære bort. VI har selv Wii, og spiller litt. Har også en gammel PS 2 maskin. Sønnen på 4,5 år får lov å spille litt bilspill på PS2 maskinen - og han har blitt ganske så flink.
Lene~mor til tre Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 ikke kjøp ps3, det blir for vanskelig. Jeg hadde gått for wii eller playstation 2, vi har alle dem 3 maskinene og playstatiom 3 blir veldig lite brukt.. både vi og ungene synes det er mest morsomt med wii og playstation 2.
Agehya Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Jeg har ps2, og her er det Buzz som er konge. Veldig enkle spill der det går på farge. Barna lærer å takle at ting skjer raskt, og at det er mye å passe på. Etter barna mine begynte med buzz, har de også blitt mer interessert i andre spill.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Takker for svar... da går vi for wii. Blir nok stas ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå