Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 hvordan sletter man logg på pc`n? Sånn at de adresser man har søkt på blir borte? a
madike Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Du kan klikke på historikk øverst på skjermen. velg vis all historikk. der kommer det opp hvilke sider du har besøkt i ulike tidsrom. Høyreklikk på den du vil slette og velg slett. Du kan i tillegg gå inn på verktøy øverst på skjermen. Velg innstillinger. Velg personvern. Der kan du bestemme om nettleseren skal huske historikken din eller ikke. Eller du kan velge å fjerne nylig historikk. Jeg har Vista på min maskin, og bruker firefox.....så sånn funker det iallefall på min pc. Nå vet jeg ikke om det likevel finnes måter å spore historikken på selv om du sletter loggen...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 hvodan fjerne nylig historikk? Kan man slette bare en adresse? og ikke alle de andre tilbake i tid? jeg skriver in www. så er det en adresse jeg ikke vil skal komme opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå