Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 At foreldre legger til barna på facebook? O.l. Tenker da på foreldre av vi, oss mødre som er her inne? Våre barns besteforeldre. Akkurat nå ville det ikke falt meg inn å prøve å legge til mine barn om det var en slik situasjon. Føler min mor kun har gjort det for å følge med. Og det tenker jeg fort om typiske venner av mor. Nei, huff!! Har ikke hjerte til å si nei heller... Skulle vel hatt en opprydding.... Har vel kun kontakt jevnlig av 10, men har rundt 300-400... Tragisk!! Her går det i mobilkommunikasjon utenom samvær. Hva er deres tanker? Hadde blitt paff om svigermor/ far eller pappa skulle lagt meg til. Liker de alle, men ville følt meg "passer på ". Men det ville blitt ett nedtur for de om det var tilfelle, for bruker den kun til personlig meling stort sett!!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Jeg syns ikke det er rart.. Har mamma, svigermor, en haug med tanter og onkler på facebook.. Tar jo selvsagt ikke kontakt med dem der om det er noe, da bruker jeg tlf, men er jo litt morsomt å se bilder dem legger ut osv.. Samme som dem syns om meg.. Har heller ikke noe på face å skjule, legger ikke ut ting jeg ikke kan stå for, eller bilder jeg ikke vil at dem skal se..
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Synes heller ikke det er rart. Har både egne foreldre og andres foreldre som venner på Facebook. Koselig det:)
Lilleleen Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Jeg syntes ikke det er rart i det hele tatt. Jeg har begge foreldrene mine der, tanter og onkler og til om med venners foreldre. Hadde mine svigerforeldre vært på fb så ville jeg hatt de på vennelista også )
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 hehe.. jeg har søsken, søskenbarn, tanter og onkler og alt som er av nærmeste familie på FB;) Og de har hverandre. Jeg er vel så voksen at jeg vet at selv om de "voksne" vil passe på, så har de ingenting de skulle sagt mer enn andre;) Jeg er nemlig myndig og voksen, og bestemmer selv over mitt liv. Mine foreldre er ikke på nettet i hele tatt, men om de hadde vært på FB så hadde jeg lagt dem til med en gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå