PrettyPink Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Jeg skal lage pepperkakehus med ungene i helgen, er det noen som har noen linker eller bilder på spesielle pepperkakehus??
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Husk du må lage delene også, og ha deig til de delene som knekker. Ikke så gjør det så avansert.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Men bruk gelatinplater som glass i vinduene, det er skikkelig stilig. Og drit i bomull, det er vondt å spise.
~sjiraff~ Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Jeg har store planer om å lage en borg i år. Egentlig ganske enkelt (tror jeg). Trenger en mal til alle fire veggene, for de blir jo like. Så blir det en mal som rekker til alle fire veggene på de to (evt fire) tårnene. Og en mal til golvet. Må finne en lur måte å få gulvet opp fra bakken på (finne en enske eller noe det kan hvile på). Tror det kan bli kult! (hvertfall inni hodet mitt)
PrettyPink Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2009 Takk for tips, men jeg har laget noen pepperkakehus de siste årene, men har i år lyst til å overgå meg selv litt. Vil lage det litt avansert
Dotten Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Google pepperkakehus så får du opp flere bilder og oppskrifter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå