Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Nei det har de ikke, kun i spesielle tilfeller har jeg hørt. De sluttet med det siden lufteanlegget dems ikke var bra nok for dette mener jeg at jeg hørte. Jeg fikk til første men ikke andre.
*SmurfeMamma* Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 HÆÆÆÆ?? å nei, det var det som redda fødselen min sist..fødte i 07, og da hadde de det der iallefall.. jeg MÅ ha det denne gangen også... da må jeg finne et annet sted å føde asså.... fader det har ikke jeg hørt noe omasså... enda jeg har en del venniner som har født i det siste... hmm....:-/
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Da sier jeg ....shit! Hadde aldri kommet meg gjennom forrige fødsel (et annet sykehus) uten. Hva i all verden gjør jeg da? Kjenner at jeg ikke vil dette.
*SmurfeMamma* Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 nei det her må vi finne ut av om stemmer.... er det ingen her som vet sikkert????
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 står ikke noe om at de har lystgass på hjemmesida til sykehuset telemark i allefall
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #7 Skrevet 4. desember 2009 Nei det var der jeg var inne og leste. HI
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #8 Skrevet 4. desember 2009 Tror venninna mi fikk lystgass når ho fødte der tidlig i 08, men mulig de har endra det det nå? Jeg fødte der i 07 og da var luftanlegget ødelagt(hadde hatt mye problemer med det sa de), så skjønner hvis de ikke har lystgass selv om det er dumt for de som ønsker det! Spør jordmor neste gang du er på kontroll, el evnt ta en tlf direkte til føden siden du da kanskje må finne et annet alternativ fort.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #9 Skrevet 4. desember 2009 min kusine fødte jo nå i oktober og fikk jo lystgass....
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #10 Skrevet 4. desember 2009 Jeg fødte i Skien i mars 08 og fikk lystgass som bare det! Ring eller skriv mail til føden istedenor å spekulere!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 4. desember 2009 #11 Skrevet 4. desember 2009 Jeg fikk i 08, men ikke i 06 og 04.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå