Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Var på 3d ul i dag, og fikk se verdens flotteste jente. Men hun ligger med rumpa ned (er forresten 26 uker) og han sa at det er normalt å snu seg, så jeg trengte ikke tenke på det. Men det er jo umulig å ikke tenke på. Noen som har opplevd liknende? Jeg vil virkelig føde normalt:)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Hehe, tror nok at jenta kommer til å snu seg masse innen fødselen nærmer seg, og er vel normalt å legge seg ned med hodet like før fødsel om jeg husker rett.. Så tror du bare kan slappe av..
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Samme her da jeg var like langt på vei og hun snudde seg uten problemer!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Hun kan fortsatt snu seg mange ganger enda, så ville ikke vært bekymret jeg.. Og vet at jordmødrene kan prøve å snu de og. Hvis ikke får du presse til å få ut rumpe-babyen
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 de pleier ikke snu seg og bli der før uke 34. Så babyen din kan fremdeles snu seg både frem og tilbake en god stund ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå