Tommage♀♂ Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Gjett hvem jeg snakker om! (husker ikke navnet)
neekap Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Maria H Storeng? Ikke akkurat min stil heller nei.. grøss..
Tommage♀♂ Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2009 Jah. Maria Haukås Storeng het hun ja. Ble så bleik med det håret og den sminken, og kjolen var bare tragisk stygg. Og jeg har en dårlig dag, da hjelper det faktisk å rakke litt ned på kjendiser kjenner jeg.
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Ja, den kjolen var bare heeeelt forferdelig. Hvor er stylisten? Tror noen det er fint å gå med sånne kjoler?haha. Hun så bare veldig tjukk ut syns jeg, og jeg syns egentlig hun er en utrolig skjønn jente, med fine former. Men den kjolen.. æææærh!
*Rutletutt* Skrevet 4. desember 2009 #7 Skrevet 4. desember 2009 JA! Sa det akkurat til mannen - hun så ut som hun var 40 år...på 40-tallet....IKKE kledelig, og hun som vanligvis er SÅ skjønn! Her har ikke stylisten gjort jobben sin nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå