Gjest Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Aldri noe kjæresteemne, men han er jo søt på sitt vis ;-D Dét må dere kunne si :-D
Tommage♀♂ Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Nei, synes ikke jeg må det altså, hehe=) Han er KLEIN, KLEIN, KLEIN!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. desember 2009 #7 Skrevet 4. desember 2009 hehe... søt som i pepperkakemann - det kan jeg gå med på men det er ikke noe mannfolk i han. men det er det jo i få.
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #8 Skrevet 4. desember 2009 Synes det er noe sleipt med han jeg. Et eller annet.... Som på et vis ikke helt stemmer. Mulig det bare er utrykk og, ja. Men! Jaja.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. desember 2009 #9 Skrevet 4. desember 2009 ja, han er nok litt sleip. og jeg klarer ikke helt og like han etter at jeg fikk vite at han mobbet søsteren til Xen min fordi hun var feit.
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #10 Skrevet 4. desember 2009 Han har jo gått ut selv å sagt at han ble mobbet på skolen... Så hvis han har mobbet andre, så sier det vel litt om hva slags person han egentlig er...
Mor&barn Skrevet 4. desember 2009 #13 Skrevet 4. desember 2009 Nei fytti. Makan til Idiot full av seg selv. Skulle tro han hadde lært litt pressehåndtering etter et år, men i dag dreit han seg rett og slett bare ut!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 4. desember 2009 #14 Skrevet 4. desember 2009 Blir som oftest litt flau av å høre på ham, han mangler noen sosiale antenner eller noe- merker på ham at han ikke takler helt den store overgangen mellom "vanlig" gutt / mobbe-offer og kjendis. Men det er da ikke noe vondt i fyren, han er da ikke full av seg selv på noen som helst måte; han er bare litt mindre flink til å snakke for seg!
CMH Skrevet 5. desember 2009 #15 Skrevet 5. desember 2009 Not, ja. Skjemmes litt på hans vegne når jeg ser han Synes ikke han er så flink å synge heller. Tenker på Senkveld fra Nydalen, de tok han virkelig på kornet
-------- Skrevet 5. desember 2009 #16 Skrevet 5. desember 2009 Syns han ligner litt på en Ivo Caprino figur... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå