Gå til innhold

hva syns dere om navnet "Simon"?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

jeg tror det er mitt favorit guttenavn for tiden. sånn i tilfelle jeg pluttselig skulle få en sønn så er det jo veldig greit å ha det klart :P

 

Simon

Andrea

Sanne

 

det er vel en fin gjeng?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det klarer seg nok fint uten gåseøyne.

 

Er ikke så glad i det, men ja... Absolutt brukbart.

 

Skrevet

Liker Simen bedre;)

Skrevet

Nydelig navn, eldstemann heter nemlig det ;-) Og så passer det så utrolig godt uansett alder og hvor gutten skulle ende opp i verden. Klinger like naturlig til en søt liten baby som til en steingammel "gubbe" ;-)

Skrevet

gåseøyne? hehe... hva?

Skrevet

jeg syns også at Simen er fint. men jeg kjenner en Simen så det er liksom tatt ;)

Skrevet

Ikke noe stor sak, altså, men du skrev Simon med gåseøyne ("Simon") i hovedtittelen.

 

For øvrig innbiller jeg meg at du har en sønn ved navn Sander, til tross for at jeg mener å huske at han heter noe annet... ;)

 

Skrevet

Simen er et fint navn men kjipt hvis man skal bo i engelskspråkelige land :o)

Skrevet

å.... det tenkte jeg ikke på. trodde det var :::) som du mente var gåseøyne... hehe

 

du har foresten en PM om 2 min ;)

Skrevet

Simon er et fint navn...men det er jo så utrolig mange som heter det tror vi har 7-9 stykker som vi kjenner som heter det

Skrevet

jeg synes også simen er mye finere. men simon er helt ok.

Skrevet

Simon er fint. Simen er også greit, men Simon er finere

Skrevet

Simon er kjempefint, jeg er gudmor til en liten Simon :-) Simen synes jeg ikke er fint. Rart hvordan en eneste bokstav kan forandre et fint navn :-)

Skrevet

Er et av de to fineste guttenavnene jeg vet, men altså det av de to sønnen min ikke fikk. Nr. 2 ble ei jente (og ikke gutt som jeg alltid har trodd). Så da får jeg aldri brukt Simon (siden vi ikke skal ha flere). Det syns jeg faktisk er skikkelig trist! Elsker virkelig det navnet.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Simon er kjempebra. Du unngår også å presentere din sønn som "semen" (sæd) på engelsk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...