:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 jeg tror det er mitt favorit guttenavn for tiden. sånn i tilfelle jeg pluttselig skulle få en sønn så er det jo veldig greit å ha det klart Simon Andrea Sanne det er vel en fin gjeng?
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Det klarer seg nok fint uten gåseøyne. Er ikke så glad i det, men ja... Absolutt brukbart.
Ugl@ Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Nydelig navn, eldstemann heter nemlig det ;-) Og så passer det så utrolig godt uansett alder og hvor gutten skulle ende opp i verden. Klinger like naturlig til en søt liten baby som til en steingammel "gubbe" ;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2009 gåseøyne? hehe... hva?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2009 jeg syns også at Simen er fint. men jeg kjenner en Simen så det er liksom tatt
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #8 Skrevet 4. desember 2009 Ikke noe stor sak, altså, men du skrev Simon med gåseøyne ("Simon") i hovedtittelen. For øvrig innbiller jeg meg at du har en sønn ved navn Sander, til tross for at jeg mener å huske at han heter noe annet...
~sjiraff~ Skrevet 4. desember 2009 #9 Skrevet 4. desember 2009 Simen er et fint navn men kjipt hvis man skal bo i engelskspråkelige land )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. desember 2009 å.... det tenkte jeg ikke på. trodde det var :: som du mente var gåseøyne... hehe du har foresten en PM om 2 min
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #11 Skrevet 4. desember 2009 Helt greit,men ikke et navn jeg hadde valgt!
Gjest Skrevet 5. desember 2009 #12 Skrevet 5. desember 2009 Simon er et fint navn, men jeg syns Simen er finere
Marbella Skrevet 5. desember 2009 #13 Skrevet 5. desember 2009 Simon er et fint navn...men det er jo så utrolig mange som heter det tror vi har 7-9 stykker som vi kjenner som heter det
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 5. desember 2009 #15 Skrevet 5. desember 2009 jeg synes også simen er mye finere. men simon er helt ok.
-Lane- Skrevet 5. desember 2009 #16 Skrevet 5. desember 2009 Liker ikke Simon i det hele tatt. Sorry..
Anne:-D Skrevet 5. desember 2009 #17 Skrevet 5. desember 2009 Simon er fint. Simen er også greit, men Simon er finere
petite fleur Skrevet 5. desember 2009 #18 Skrevet 5. desember 2009 Simon er kjempefint, jeg er gudmor til en liten Simon :-) Simen synes jeg ikke er fint. Rart hvordan en eneste bokstav kan forandre et fint navn :-)
Gjest Skrevet 5. desember 2009 #19 Skrevet 5. desember 2009 Er et av de to fineste guttenavnene jeg vet, men altså det av de to sønnen min ikke fikk. Nr. 2 ble ei jente (og ikke gutt som jeg alltid har trodd). Så da får jeg aldri brukt Simon (siden vi ikke skal ha flere). Det syns jeg faktisk er skikkelig trist! Elsker virkelig det navnet.
Gjest cunning stunts Skrevet 5. desember 2009 #20 Skrevet 5. desember 2009 Simon er kjempebra. Du unngår også å presentere din sønn som "semen" (sæd) på engelsk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå