neekap Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 .. at Chand fremdeles er med og at Lise er ute.. jaja, alt man skal irritere seg over )
* 5 om dagen * Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 jeg er glad jeg ikke har sett programmet noen gang, holder med å lese litt her inne...hehe.. men var ikke ho en av favorittene da?
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 jeg er så enig!!!! Chand og Lise???? Chand er flink han altså, men Lise er jo en klasse for seg selv!!
thea - M har gull i gulping Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 jeg er helt enig. Jeg kan ikke skjønne at folk har lyst til å se Chand videre jeg. Det kunne aldri falt meg inn å sitte å høre på en cd av han i over en time med samme greia på hver eneste sang.. Og den irriterende dirringa i stemmen hans. ÅÅÅ jeg blir GAL:P
Bare jeg er meg :o) Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Men stemmer dere? Jeg syntes Lise har et mye større talent enn Chand,men har liksom ikke engasjert meg nok til at jeg gidder å stemme. MEN min 9 åring DIGGER Chand og han stemmer i vei.Vi skal på finalen og han håper veldig han er med da. Han er 9 og digger han fordi han er litt kul og fordi han er eneste gutten igjen og fordi "alle" andre i klassen digger han. Tipper det er flere "unge" stemmere der ute som stemmer på et halt annet grunnlag enn stemmeprakt osv?
*Rutletutt* Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Ja, Blue it is x 2, det tenker jeg også...jeg ser sånn halvveis på og syns Lise var flinkere enn Chand, men kunne ikke falle meg inn å bruke hverken penger eller energi på å stemme...;-)
Mille** Skrevet 4. desember 2009 #7 Skrevet 4. desember 2009 Fatter ikke at ikke alle er ute jeg, de synger jo som kråker i havsnød!
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #8 Skrevet 4. desember 2009 Nei, jeg stemmer ikke.. Gidder ikke bruke penger på det. Men hadde jeg vært 14 år, hadde jeg nok sikkert stemt... Men HVOR er Chand talentfull? Jeg ser ikke den. Tar det egentlig ikke så tungt at Lise røyk idag, hun kommer nok lenger enn alle de andre gjør uansett Men at Chand har en x-faktor, det skjønner ikke jeg..
*Rutletutt* Skrevet 4. desember 2009 #9 Skrevet 4. desember 2009 Enig i det, Verdensbestejente - han finnes ikke talentfull etter min smak...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå