eggstokk Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Da jeg lå i fødsel så kjente jordmor på åpningen, da legen var der så sa hun noe om svultser....foster svultser eller noe slikt.....Jeg var i så store smerter at jeg glemte helt ut å spørre om dette, og glemte det også i ettertid. Noe som har noen formening om hva det kan ha vært? Må bare si at når babyen kom ut så ble det aldri nevnt noe om dette. Og ikke var det noe på hodet til babyen heller som skulle tilsi at det var noen svultser der. Takker for eventuelle svar. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå