Gå til innhold

Hva er det DERE ønsker dere av nissen da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ny klokke på min ønske liste - det jeg har sagt til min kjære. Ellers gavekort til å kjøpe meg nye klær, gavekort på kroppspleie.

Ellers ønske jeg meg, eller vi har sagt vi ønske oss, dobbelt vaffeljern, ny kaffetrakter (mocca master), nye kasseroller. Dette er ting vi har sagt i noen mnd at vi skal kjøpe oss - men så fant vi ut at vi skulle vente. For vi måtte ha noe å si til besteforeldre når dem spurte. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fiskespade, vaffeljern(ble nettop ødelagt det vi hadde) og miksmaster(den ble og ødelagt)

Jeg ønsker meg sokker som er i farger som ingen andre stikker av med. og ull undertøy.

Skrevet

Symaskin

Billett for to til ett bestemt sted

Nintendo wii med wii fit

Klær

- 35 kg, nokså urealistisk, men dog...

Skrevet

ny mobil (billig), nespressomaskin, takke, ildfaste suppeskaaler, rosa ekstern harddisk, dessert diamonds, kakeform,silikon muffinsformer,

Skrevet

Jeg ønsker meg:

Strikkajakke/genser

Gensere/cardigans

Ny stavmikser

Ny askesuger hadde også vært fint, men da vil jeg ha en som er selvdreven så man slipper å være avhengig av støvsugeren når man skal bruke den ;)

Skrevet

Jeg ønsker meg en keenwood major kjøkkenmaskin!!!

Men det er vel bare en drøm...hehe:p

Klær

armbåndur

mobil

dobbelt vaffeljern

gavekort

cd

nisse

Skrevet

Ingenting spesielt, egentlig. Kanskje mange duftelys. Har egentlig ikke "ting" på min "liste", men håper fks å se alle barna mine samlet til neste år. Hvis jeg kan ønske det av nissen? ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...