Gjest Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Jeg er sliten, trøtt, slapp og små sussete. Sjekket blodtrykket og det var fint. Små vondt / tung i hode. Sov dårlig i natt. Har gjort det de siste nettene. Håper denne natten blir bedre. Tror ikke det blir så sent på meg i kveld.
Mammatilsnart2:) Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Samme som du ;( Slitsomt .. Håper du får en bedre natt i natt.
N.E. Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Jeg er i uke 35. Veldig trøtt, men det har jeg vært i hele svangerskapet. Er heldig som kan ta det igjen før jeg henter unger på skole og i barnehage da jeg er 100 % sykemeldt. Har hatt kynnere siden uke 16, og nå må jeg si at de omtrent tar pusten fra meg noen ganger. Det grenser opp til at jeg sier at de faktisk er ganske vonde nederst i magen/ underlivet, ikke bare ubehagelige lenger. Håper de gjør at jeg får en litt lettere fødsel som ikke blir så langdryg. Men har hatt mye kynnere i de to forige svangerskapen også men brukt 32 timer på den første fødselen og 18 på den neste og gikk 12 dager over tida på den siste så jeg vet ikke om jeg kan håpe så mye på at de påvirker selv om jeg kjenner de utrolig godt og de holder fryktelig lenge noen ganger. Halsbrann er også noe jeg har blitt vant til. Nei nå sitter jeg alt for sent inne her på denne siden. Har det med å logge på etter at tv serier er ferdig for kvelden. Burde jo i stede legge meg. Kanskje lurer enn å sove bort dagene sine. Natta til alle som fortsatt sitter våkne. Ønsker alle en god natts søvn i natt , bortsett fra de som ønsker å komme i fødsel. Jeg mener selvfølgelig at de også må sove godt, men det er vel vansklig å få til om fødselen startet. Nok en gang god natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå