Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Virker ikke som hun har kontroll på noe som helst, jeg blir flau av å se på henne.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Hun er elendig - må se i manus hele tiden. Ikke mye naturlig. Virker helt dopa spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Søt jente, men elendig programleder!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 jeg synes hun er veldig flink jeg... morsom og søt :-)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Å herreguuuud, som hun irriterer meg! Finnes ikke profesjonell! Bare fniser og kniser inn i mikrofonen! Elendig programleder!
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #7 Skrevet 4. desember 2009 JA!! Skulle til å skrive innlegg om det selv..
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #8 Skrevet 4. desember 2009 Mye sjalusi ute å går ja...Skulle likt å sett dere lede et program med samme eleganse som henne!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #9 Skrevet 4. desember 2009 Hun virker utrolig nervøs og anspent. Klarer ikke ta NOE på sparket, må lese i manus hele tiden. Syns Katharina heller skulle fått jobben (hun som er programleder for ekstra-factor. Hun er en helt annen foran kamera, veldig flink=) )
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #10 Skrevet 4. desember 2009 Må man virkelig vær sjalu for å ikke like henne som programleder? Er ikke utseende hennes vi snakker om - men ferdighetene som programleder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå