Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Jeg blir litt fasinert over at de fleste som røyker tar seg til rette og tenker kun på seg selv. Tenner en røyk i buss- skur, rett ved inngangsparti, på gata med folk vandrende bak som får hele osen i ansiktet. Synes det er forferdelig med røyklukt. Og blir derfor lettere sjokkert over at de tar seg slik til rette.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Lufta er for alle, lufta er for alle... trallallalla
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Ja, og jeg røyker kun i smug og på fest. Grunnen til at du tror de fleste tar seg til rette er fordi det er dem du ser. Du ser ikke meg eller andre som er i samme situasjon som meg. Til daglig står jeg kunned i vår egen kjellertrapp og røyker uten at noen ser meg.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Som eks-røyker ser jeg saken fra begge sider. Når man røyker er man faktisk ikke klar over hvor ille røyklukt kan være... Man blir vel på en måte immun. tror at folk bare overdriver, fordi man kjenner det jo ikke så ille selv. Men nå vet jo jeg bedre da... Kvalmt med røyklukt! Og for å svare på overskriften. Jeg festrøyker, men er ikke noe jeg er så stolt av akkurat...Ikke det første jeg forteller folk. Så ja, det er kanskje litt flaut...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Jeg røyker- og synes ikke det er flaut.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Ja! Det er flaut, det lukter vondt og ja jeg skal no en gang prøve å slutte....
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #7 Skrevet 4. desember 2009 Hehe, Tar seg tilrette? Altså UTENDØRS er det folk og lukter. Det må man jo bare akseptere. Vi har HELE innendørs nå. Dette er ikke noe diktatur heller...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #8 Skrevet 4. desember 2009 Jeg røyker, men jeg tar alltid hensyn til andre ikke-røykere.. de skal ikke måtte lide for min dumhet. Tenne meg en røyk i et buss-skur kunne ikke falt meg inn, da står jeg på utsiden (om jeg tar buss altså, har vel skjedd 2 ganger på 5 år) But you see the point!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #9 Skrevet 4. desember 2009 Står ute på terassen hjemme om jeg må ta meg en røyk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå