Rampongi Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 hæ, er det et navn? Snodig synes jeg, men kan sikkert bli vant med det.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Da kan man like godt kalle ungen for Snøre, syns jeg. Mye finere
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Men altså, Tråd er da ikke et navn vel? Om så, jeg syns ikke ordet Tråd er et stygt ord liksom, men det er ikke et navn for meg.
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #7 Skrevet 4. desember 2009 Han tenger en søster som heter Snelle... Jeg synes jo det hadde vært fantastisk, men det er jo ikke sikket ungene hadde vært enige
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 4. desember 2009 #8 Skrevet 4. desember 2009 Jeg tror jeg dæver!!! Ser for meg en mor som står på trappa og roper på sine barn: Tråd!!! Snelle!!! Hehe.. Men joda Teline, det hadde faktisk vært søtt
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. desember 2009 #9 Skrevet 4. desember 2009 jeg kjenner noen som har en sønn som heter Max og en datter som heter Lykke. syns det er litt festlig og rope på dem "max lykke kom hit" lurer på hva de gjør om det blir en til?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. desember 2009 #11 Skrevet 4. desember 2009 hehe... ja ikke sant navn er morsomt jeg sa "om jeg får 4 jenter så skal siste hete "lykke aleksandra" og så sier søster "man blir ikke statsminister om man henter lykke!" også kommer pappa "vet du egentlig hva statsministeren i danmark heter?" og jeg ler enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå