Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Hvis ikke kaster jeg meg i ølen ikveld!!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Ja fy søren hvis ikke han går ut ikvel blir jeg forbanna.
Lilleleen Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Helt enig! Lurer på om han hadde fått så mye skryt av Jan-Fredrik hvis dommerene hadde vært helt nøytrale?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Lurer på hvem som stemmer på ham hver fredag! Han må jo aldri i duell..Jeg kommer neppe til å kjøpe skiva hans om han vinner...Grøss!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Han er rå! Unik sangstemme, og hvor mange ganger har du sett en ekte trønder fra India? ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 neei fy faennå er han jammen m en runde til.
Lilleleen Skrevet 4. desember 2009 #7 Skrevet 4. desember 2009 Kan ikke skjønne at han går videre gang på gang......jeje
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #8 Skrevet 4. desember 2009 NEEEEI! Favorittene mine i duell! Chand eller Lise burde gått hjem...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #9 Skrevet 4. desember 2009 han kan jo ikke synge... falsk store deler av tiden, og hvor er spekteret hans????? han akn jo KUN synge trøder rock... nei fytti, han er ikke mye til artist!!!!!!! han må ha betalt folk for å stemme på seg... skjønner ikke hvordan han kunne gå videre igjen jeg!!åhh irri!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå