Gå til innhold

Dere som har mann som er sterilisert?????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alle levert prøve for å sjekke at han er blitt steril eller har dere bare ventet den tiden som ble sagt og stolt på at det er i orden??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver er ikke nødvendig. Det er bare å vente den perioden man har fått beskjed om - tror det er seks uker.

Om kirurgen har funnet riktig struktur er det i orden. Det er skal skikkelig mye til for å ikke ha klart å kutte riktig streng.

Skrevet

mannen min fikk beskjed om å levere prøve.legen var sikker på at alt var gjort riktig, men han synes det var best at det ble testet etterpå.og det er jo egentlig best, for da slipper en å lure,eller være redd...

Skrevet

Min mann har ikke levert prøve etter steriliseringen. Men tok konsekvensen av at det var 18-20 utløsninger som skulle til før en var steril. Han tok imidlertid vasectomi mens jeg gikk gravid med sistemann, å 3,5 år etter operasjonen har jeg ikke blitt gravid - så regner med at guttene har sluttet å svømme!!

Skrevet

ååå weee kanskje det blir sengevalsen i kveld da hi hi:-))) 3 mnd siden nå såååå

Skrevet

Ja, kanskje det du ;)

Ellers får du be han jobbe på "egen hånd".

Skrevet

mye bedre å dele på det vettu tihi:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...