LUCKY_ 9 DAGER PÅ OVERTID Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Nydelig navn! Tenker på den lille jenta i Roald Dahl sin bok, når jeg hører navnet =)
fresh Skrevet 5. desember 2009 #6 Skrevet 5. desember 2009 Kjempefint navn Min i magen skal hete Mathilde
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. desember 2009 #7 Skrevet 5. desember 2009 Synes Mathilde er finere, men det er et fint navn =)
Nine:) Skrevet 5. desember 2009 #10 Skrevet 5. desember 2009 Likt det navnet siden jeg leste boka til Roald Dahl:))
Deniha Skrevet 6. desember 2009 #11 Skrevet 6. desember 2009 Minner meg å om Roald dahl bok/filmen... Personlig er jeg ikke stor fan av navnet, men så skal det sies at jeg er kresen på navn..mine barn får navn veldig få eller ingen andre har (innen for rimelighetens grenser da) Romy heter sønnen min, og er bare to gutter i Norge som heter det... Jeg har selv et navn ikke såå mange har, og det gjor at jeg følte meg unik da jeg var yngre... ikke slik som Silje i klassen min som het d samme som annenhver jente i storgata! Navnet ditt er den du er, så kunne aldri ha kalt mitt barn for det navnet som lå på topp 10 lista, som Leon, Mathias, Lea å Linnea... Tror ikke det er så kult å hete d samme som 4 andre i klassen din.. Men nå er ikke Mathilda ett videre superbrukt navn heller da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå