Skattimagen<3 Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/krim/-foreldre-knuste-hodeskallen-paa-datter-1-3043554.html Takler IKKE å lese sånne ting!! Det er bare helt for jævlig... Disse folka burde bli henretta!!!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Hvorfor plager du deg med det da? Du blir ikke et bedre menneske faktisk.
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 ååååå jeg ble skikkelig kvalm jeg...............magen vrenger seg.
Mrs. Bouquet Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Tusen takk for at du delte det med oss, nå får jeg en kjip kveld jeg også. Det står faktisk i linken så jeg måtte lese fordi jeg hadde håp om at barnet nå var i orden og at det hadde gått bra. Det hadde det tydeligvis ikke.
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Enig med lektor'n her.... leave it!
Rampongi Skrevet 4. desember 2009 #7 Skrevet 4. desember 2009 ser utfra navnet på linken at denne skal jeg ikke gå innpå. Ble mor for 12 uker siden og hormonene er ikke helt på plass, og jeg vil ikke ødelegge en ellers fin kveld. Men jeg kan skjønne at du blir sint og lei deg og av og til er det vanskelig å stenge det vonde i verden ute.
thea - M har gull i gulping Skrevet 4. desember 2009 #8 Skrevet 4. desember 2009 Skjedde da? Døde barnet?
thea - M har gull i gulping Skrevet 4. desember 2009 #9 Skrevet 4. desember 2009 Skjedde da? Døde barnet? Dette er helt for jævelig ja! Håper de får begge tidenes verste straff..
Skattimagen<3 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. desember 2009 Gratulerer med baby!! Hormonene dine blir aldri det samme.. Det kan jeg love deg! Uansett så er det ikke meninga å "støte" noen med det her.. Men leser nyheter og kommer over sånne ting så reagerer jeg bare så kraftig på hvor syke folk er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå