Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Tenkte at jeg skulle ha et sitat fra en julesang på årets julekort. Kan jeg bruke følgende? "Happy christmas your arse - I pray god it´s our last. "
Patetica fåkksi Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 ...and I promise you that stars will shine when Father Christmas takes you from behind.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2009 Det er jo fra favorittjulesangen min.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2009 För att försona världens brott och synder, för oss han dödens smärta led. Denne da?
Gjest cunning stunts Skrevet 4. desember 2009 #7 Skrevet 4. desember 2009 Ja, jeg vet det, men det er ikke sikkert alle mottakere vet det. Men du kan godt få skrive det til meg.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. desember 2009 Ikke noe for oldeforledre? Kanskje noe fra Blott en dag? Det er favorittsalmen min. Mest pga melodien. Da blir det denne Eg vil heim til jol, eg stå i snøen utpå tunet og vera klar når klokkene dei kimar fyller dalen med den songen som var før. Dei helsar med eit mildt drag fyller husa med godt hjartelag, og då veit eg at eg høyrer til.
Libido- Skrevet 4. desember 2009 #9 Skrevet 4. desember 2009 Er det ikke in å bruke litt lengre dikt da? Nissen parkerer i stjernenes skinn og avleverer pakker i huset derinn. Når han kommer tilbake er reinsdyra vekk han finner kun sin julenissesekk. Han ser seg omkring, sier "Dette er vilt" og oppdager to store opplysningsskilt. På det ene står det "Securitasvakt", på det andre: "De dyr som står her går til slakt" Nissen tenker, det var da som faen, tenk å lande her midt i Indre Golan. Men det er kanskje ikke noen fare på ferde de jobber vel neppe her den tjuefjerde? Skrikene er voldsomme, nissen får panikk og styrter inn i den store fabrikk. På et bånd ser han reinene, nissen roper "STOPP!" En etter en blir de kvernet opp. Maskinen er stor, nissen slenger vanten og svinger seg elegant opp på kanten. Han griper et reinsdyr, godt grep om svansen. Det er blodig og halt og han mistet balansen. Han treffer maskinens roterende egg, det siste som kvernes er hans kritthvite skjegg. God jul i bygd og god jul i by. Snart selges nissefar på Meny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå