Gå til innhold

Synes livet er urettferdig... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga at pappan til mine små har valgt å bryte opp denne familien, må jeg gå glipp av 40% av oppveksten til ungene fra nå av... :( Fy f... så trist det er!!!!!!!!!!!!! Jeg vil være sammen med ungene mine hver dag, slik jeg alltid har vært til nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i samme situasjon som deg, idioter av mannfolk...

Elsker ungene mine og vil se de hver dag jeg!!! Har hatt 30/70 til nå og de helgene de er hos pappan er grusomt, såååå ensom uten de små:(

Skrevet

Ja, fy faen, så urettferdig det er!!! Jeg savner ungene så sinnssykt når de er hos han:( Enn at han skal ta det valget for meg? At jeg ikke skal være sammen med barna mine hver dag?! Fy, så urettferdig! Verste av alt: han har nesten ikke brukt tid på de da han bodde her, det er JEG som har gjort det! :(

HI

Skrevet

Hva med far da? han får jo bare sett barna 40% av tiden i HI`s tilfelle og 30% av tiden i anonyms tilfelle. Stopp å surmule, dere får ihvertfall mer tid enn bf, tror du ikke det er jævlig for han??

Skrevet

Nei, det er ikke jævlig for han! Men det er ikke det som er poenget! Jeg synes det er for jævlig at han kan ta dette valget for så mange... Det er han som har valgt at ungene ikke skal få vokse opp med mor og far rundt seg. Det er han som har valgt at jeg ikke skal se ungene mine hver dag slik jeg alltid har gjort... Det er HAN som har valgt å ikke se ungene 60% av tiden! JEG har ikke hatt noe jeg skulle sagt i saken jeg!

Skrevet

Skjønner at det er leit, men selv om den ene bryter ut av forholdet så har BARNA rett til å tilbringe tid sammen med begge foreldrene. Og dette handler først og fremst om barna - ikke om hva du vil og ønsker.

Og det er nok bedre for barna å ha to lykkelige foreldre på hver sin kant enn å skulle bo i et hjem der foreldrene ikke er glade i hverandre og egentlig ikke ønsker å være sammen.

Prøv å se litt forbi deg selv og tenk på barna.

Skrevet

Jeg er helt enig med HI her...

Ser forbi meg selv, og tenker på barna. MEN barna har faktisk det best hos meg, og de VIL ikke til han! Så hvordan skal jeg rettferdiggjøre det? De har jo aldri vært sammen med han før, de har bare vært sammen med meg. Men nå som han ikke bor her lenger, må de plutselig begynne å være sammen med han...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...