Gå til innhold

Jeg tenner lys for Regine..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint for deg.

Skrevet

Jeg har også tent noen lys for henne i kveld.

 

Lektor,- visste ikke du var like følelsesløs i alle situasjoner...

Skrevet

Du er litt følelsesløs Lektor..

Skrevet

jeg tror ikke hun er det. ihvertfall er ikke det jeg kjenner av henne følelsesløst i det hele tatt.

 

hun ser bare ikke at "jeg tenner et lys for Regine" er noe annet en "se så mye medfølelse jeg liksom har".

 

Skrevet

Ja, kanskje det kan tolkes slik.

Men jeg føler virkelig mye, jeg kjente ikke Regine, men leste bloggen fra starten av. Og følte nesten jeg kjente henne.

En vakker jente som forlot denne verden så altfor tidlig :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...