♥♥ M ♥♥ Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 http://christinesinterior.blogspot.com/ Føler sånn med familien hennes Tenker masse på Regine..
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Jeg har også tent noen lys for henne i kveld. Lektor,- visste ikke du var like følelsesløs i alle situasjoner...
♥♥ M ♥♥ Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2009 Du er litt følelsesløs Lektor..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 jeg tror ikke hun er det. ihvertfall er ikke det jeg kjenner av henne følelsesløst i det hele tatt. hun ser bare ikke at "jeg tenner et lys for Regine" er noe annet en "se så mye medfølelse jeg liksom har".
♥♥ M ♥♥ Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2009 Ja, kanskje det kan tolkes slik. Men jeg føler virkelig mye, jeg kjente ikke Regine, men leste bloggen fra starten av. Og følte nesten jeg kjente henne. En vakker jente som forlot denne verden så altfor tidlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå