Fuego Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Jeg har blødd litt i noen dager nå (brunt, litt grumsete) og er veldig bekymra. Var hos legen igår å fikk høre hjertelyden, noe som gjorde meg litt roligere. Har også vært på ultralyd (12+4), og da var alt bra. Noen som har opplevd det samme? Hva kan det komme av? Blør ikke mye.
ida87_thea_andrine Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Hei=) Venninda mi blødde også, men det var fordi morkaken lå foran... Man kan blø.. å så lenge allt var bra på ul så tror jeg ikke du skal bekymre deg=)
MissMe*med*lillegutt Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Hei! Jeg hadde noen blødninger fra uke 16 til slutten av uke 17.. Men legen fant aldri ut hva blødningene kom av.. Men alt gikk fint og blødningene stoppet og har ikke hatt de siden (er nå 29uker).. Tror ikke du trenger å bekymre deg så lenge alt er fint på UL og du har fått høre hjertelyden
Mamalari Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Jeg hadde litt brun utflod i uke 12 og 13. Har også hatt noen blødninger i uke 7 og 9. Jeg fikke beskjed om at det kunne være morkaka som lå litt langt ned. Men på ul i uke 13 så lå den på rett sted, så vet egentlig ikke hva det kom av. Alt har iallfall være i orden på ul. Er nå i uke 15+3 og har ikke opplevd noe på noen uker.
Mamma til*2 jenter* Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Det er visst HELT NORMALT å blø... Er selv 22 uker,snart 23 uker på vei å har hatt blødninger HELE svangerskapet..Ferskt blod omtrent hver dag! Har vært på 2 ultralyder,kjenner mye liv å har egentlig lært meg å leve med det. Skjøre slimhinner,morkaken ligger på siden eller fremme,barnet ligger langt ut mot magen,livmorhals-skjørhet....Har hørt alle desse fra mange forskjellige leger å har nå bare slått med til ro med at det er NORMALT! Spesielt nå når jeg går gravid å når datteren min er 15 mnd..Når man får 2 tette er ikke kroppen helt tilbake til normalen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå