prekæs Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2009 De gjør det ja? Nå sier mannen her at han ikke har satt det ut men bare i kjelleren. Jeg misforsto han. Katten til naboen vil jeg gjerne ha. Sikkert grunnen til at jeg ikke har hatt mus på mange år.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Vi har feller på loftet. Så slipper vi at de dør i veggene og lukter vondt der. Feller med nøtter er bra!
prekæs Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2009 Var ikke sånn ment. Jeg kom til å tenke på det samtidig med at jeg nettopp hadde lagt ut ett innlegg om mus som spiser pærer. Har ikke tenkt å ødelegge hele naturens kretsløp her.
prekæs Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. desember 2009 Jeg skal kjøpe feller i morgen. Går katter i feller? Jeg tror den muligens snek seg inn i ett hull i grunnmuren under en platting. Der går det katter hele tiden. Altså. Musen snek seg inn.
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #9 Skrevet 4. desember 2009 Det er bare jeg som tenker koffert konstant..hehe
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. desember 2009 #10 Skrevet 4. desember 2009 Mus sniker seg inn i sprekker så små som en cm, og hopper 1,5 meter opp på veggen... Katter går ikke i feller, så lenge du ikke bruker interessant åte, men nøtter er neppe katten særlig ivrig på. Musa derimot. Det som er fint med nøtter er at det ikke mugner, harskner etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå