Linnea&Meg+LilleSpire Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 hvis dere har et barn på 2 mnd, som man ammer. kunne dere da ha leid dere hotellrom? og at barnet er til bestemor.... til dagen etter...??
Linnea&Meg+LilleSpire Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2009 haha ikke som man ammer, men JEG ammer :P
karius Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 hvis barnet tar flaske og du/dere syns det er greitt så er det vel ikke noe i veien for at dere ikke skal dra. Må innrømme at jeg nok har vært/ og er hønemor for min lille, å har brukt mye tid på løsrivelse, men syns det er bra med andre som greier det:)
fox`y Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 næi d har jeg ikke klart for å være ærlig:) men om du klarer d å barnet tar flaske så går d sikkert fint.
2barns mor Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Jeg kan kun svare for meg selv, men jeg har aldri dratt fra en 2 mnd. gammel baby, selv om jeg har hatt hotellrom og barnevakt. Jeg er nok litt for hønemor til det..... Men hvis du synes det er greit og rammene rundt det er ok, så bør du vurdere det.
Linnea&Meg+LilleSpire Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2009 takk for svar måtte bare høre om jeg virket som ei egosistisk og dårlig mor, hvis jeg gjorde det
MammanTilEmma❤ Skrevet 4. desember 2009 #8 Skrevet 4. desember 2009 nei, det er jo opp til deg det:-) så lenge barnet tar flakse å du er sikker på at det vil ha det bra uten deg så:-) samboern min er på julebord ikveld, men jeg er hjemme med jenta mi:-) vært fint å vært med, men hun tar ikke flaske..
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 4. desember 2009 #9 Skrevet 4. desember 2009 Det hadde ikke vært noe for meg. Jeg trengte å ha babyen min i nærheten når hun var så liten og har tro på at hun trengte meg også. Andre må kjenne på egne følelser og evaluere egne barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå