:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 mari er jeg lei. jeg tror jan fredrik er litt forelsket i lise
Tommage♀♂ Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Lise er min tremenning. Sies det. Så jeg må jo være slektspatriot og satse på at hun ikke ryker helt enda. Shand synger jo alt på trøndersk, det funker ikke for meg. UT!
thea - M har gull i gulping Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2009 Haha, jeg er drit lei egentlig alle sammen. Tror du? hehe.. kanskje:)
Cat.68 Skrevet 4. desember 2009 #8 Skrevet 4. desember 2009 Chand skal ihvertfall IKKE ut. Idag trur jeg det blir Lise, eller muligens Mari. Chand og Shakles skal stå i finale ;o))
nati, knotten & lille karamell Skrevet 4. desember 2009 #10 Skrevet 4. desember 2009 jeg håper lise ryker ut
Gjest MMJ Skrevet 4. desember 2009 #13 Skrevet 4. desember 2009 PLEASE CHAND eller hun derre blues dama...
Monajenten Skrevet 4. desember 2009 #15 Skrevet 4. desember 2009 Signerer Prylet 100% :-) Heia Shackles og Mari, og ut med Chand i dag, han er den svakeste i konkurransen nå. Når det er sagt, håper jeg egentlig at Lise ryker ut. Ja hun er hot og jada hun kan jo synge, men guuuuud så mye luft hun har i stemmen, jeg blir helt sliten av å høre på:-s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå