Solskinnsdag Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Jeg har i dag 1 mnd. igjen til termin, og lillegutt har de siste 4 dagene trykket og presset seg noe voldsomt ned i bekkenet mitt. Spesielt på kveldene/natten. Han "gnisser" liksom hodet sitt noe intenst nedover, føles som ilninger hele tiden. Jeg kjenner han vrir og styrer på nedi der. Noen her som har hatt det likedan? Kan det nærme seg fødsel allerede?? For det er ikke jeg klar for helt enda... :-) Forrige svangerskap følte jeg det ikke sånn i det hele tatt før hun kom.
Rampongi Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 jeg hadde det sånn i uker før fødsel ja, men husker ikke helt hvor lenge før.. lykke til!
Solskinnsdag Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2009 Satser på at han holder seg inne til januar... Ikke klar for fødselen helt enda, fortsatt mye som må ordnes... :-) Takker for lykkeønskningen! :-)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 med vesla (nr 2) fikk jeg trykk i bekkenet da hun festet seg i uke 35. Hun er født på termindagen
Solskinnsdag Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2009 Satser på at knøtten blir januargutt etter planen jeg da! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå