Gå til innhold

dere med 2.klassinger,er de ikke inne nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

husker vi var inne når det var mørkt vi.koset oss sammen i helgene på kvelden.sprang ikke ute kl20 på kvelden å bråka å vekte alle småbarna i nær området..merkelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 2. klassing har akkurat lagt seg :-)

I sommer fikk han være ute alene til kl 19.30, lenger om vi var ute, men nå som det er mørkt vil han ikke ut alene.

Skrevet

tenkte mere at det var senge tid jeg å ja.men den gutten her er ute gjerne til 22.på sommern.skal ikke forundre meg om det blir noe sånt i kveld også.de han leker med er på samme alder men tror noen av de er året eldre.men jeg synes det er vel seint.min mening da.

Skrevet

Har en 3. klassing jeg, men han er i seng nå. Får lov til å være oppe til kl. 21 på fredag og lørdag, men sjelden han orker. Vanlig legge tid i ukedagene er kl. 20. Og nei, han får ikke lov å være ute senere enn kl. 19.

Skrevet

Eldste snupp her går i 2. og hun må være inne senest kl. 18.45 de dagene hun skal på skolen. Legger seg da kl. 19.30

Nå får hun være oppe til 21 på fredagene og lørdagene (har fått se x-faktor og skal vi danse...) Men vanligvis så legger hun seg hal 8-8 i helgene også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...