Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 på boks, er det godt? Skal man spise det kaldt eller skal det varmes? Spiser dere det i salat eller på brødskiva/knekkebrød? Sikkert dumt spm, men har aldri smakt det før. Hehe. Tenkte kanskje å prøve
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Det kan spises kaldt på brødskive. Jeg syns da det er godt med majones på. Eller man kan lage salat med rømme, majones, litt løk, tunfisk, mais osv... Eller det kan spises varmt med f.eks pasta til. Eller tunfiskpizza er faktisk veldig godt.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 jeg lager ofte tunfisksalat og spiser det kaldt. I usa husker jeg de laget ofte tuna casseroles, men de syns jeg smakte pyton.. masse oppskrifter paa nettet. Min tunfisksalat er majonesbasert og har kalde koktepoteter eller pasta som hovedingrediens, ellers kokte kalde groenne erter (mest fordi jeg liker det saa godt), eventuelt andre kalde kokte gr.saker som groenne boenner snittet eller amerikans frossenblanding for den saks skyld.. et kaldt kokt egg hakket i biter er ogsaa godt i salaten og vaarloek. Jeg pleier aa blande bittelitt sennep i majonesen, og/eller du kan ogsaa bruke roemme eller kesam saa klart, salt og pepper og litt sitron og voila yummy! Ellers bruker jeg aa lage bittesmaa empanadillas og fylle de med tunfisk og tomatsaus -ungene mine elsker det, jeg liker aa ogsaa best aa spise de kald, men de er vel beregnet til aa spises varme du kan ogsaa ta tunfisk paa pizzaen, sammen med oliven og en god tomatsaus du kan lage bare tunamajones og ha paa skiven ogsaa saa klart det er mange oppskrifter paa bruk av tunfisk paa boks, bare bruk google!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå