CMH Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Herregud, jeg skjemmes. Har nesten trøkka i meg en halv plate med Walters mandler, den er så syyykt god.
flypapir Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Smash Har nettopp trykka i meg en halv pose jeg og, på 5 min! Men nå er det stopp.
erteposen + 4 Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Walters er fantastisk!! Jeg spiste en hel i går:) Jeg elsker mørk sjokolade, men ikke for bitter. Ellers hadde jeg et hyggelig møte med en mokka krokan - lenge siden sist. Min 5 på topp akkurat nå: 1. Walters 2. Mørk med ingefær 3. Frossen japp. 4. Mokkabønner 5. Mokka krokan
Mille** Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Walters, uten tvil! Har ingen problemer med å spise en hel plate, tar meg kun få minutter, hehe.... ;o)
Himmel og hav Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Premium dark med pistasj...mmm...*løper til kjøleskapet og brekker av en bit*
klg,2 boys now:) Skrevet 4. desember 2009 #7 Skrevet 4. desember 2009 topp 5 1.nå denne tiden av året er det kremtopper!mmm.. 2.snickers 3.3muskatterse(som du ikke får kjøpt i norge:() 4.smash 5.m åå egentlig mange flere..
mamma >to gull Skrevet 4. desember 2009 #8 Skrevet 4. desember 2009 Åå, veldig vanskelig spørsmål det der..Det fins så ufattelig mange gode sjokolader. Men ren Freia melkesjokolade er alltid en vinner. Melkesjokolade med daim er og sinnsykt godt..:-)
Rampongi Skrevet 4. desember 2009 #9 Skrevet 4. desember 2009 Har ikke sjans til å svare. Eeelsker sjokolade, i alle former og farger
Mamma og lille M Skrevet 4. desember 2009 #10 Skrevet 4. desember 2009 Akkurat nå hadde jeg spist hva som helst av sjokolade! Er skikkelig sjokoman, men kan ikke spise sjokolade fordi babyen (4 mnd) får så vondt i magen (fullammer). Den dagen jeg slutter å amme skal jeg spise så mye sjokolade at jeg blir sengeliggende...
CMH Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #11 Skrevet 4. desember 2009 Mange flere enn meg som er avhengige av sjokolade skjønner jeg. Kjipt å ikke kunne spise sjokkis når man ammer, min tålte heller ikke en liten sjokolade heller da hun var liten baby. Redningen her ble hvit sjokolade, det tålte hun
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 4. desember 2009 #12 Skrevet 4. desember 2009 ååååå... jeg skulle nesten ønske at jeg ikke kunne spise sjokkis!!! Spiser AAAALT for mye av det desverre.. går og gomser hele tiden nesten:( Men har nok ikke EN favoritt, men sjokoladebananer liker jeg veeldig ja;) og smash... mmmm... mange favoritter ja;)
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 4. desember 2009 #13 Skrevet 4. desember 2009 Walters mandler.............kjærlighet ved første bit, altså. Naaaam...... ....så kommer freia melkesjokolade, og smash på en veldig god 3. plass...:-D
Mamma og lille M Skrevet 4. desember 2009 #14 Skrevet 4. desember 2009 Hvit sjokolade var lurt, det hadde jeg ikke tenkt på! Det skal jeg jammen prøve. Er egentlig ikke så glad i det, men det er jo bedre enn ingen sjokolade
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. desember 2009 #15 Skrevet 4. desember 2009 walters er helt sinnsyk god. jeg forbanner den dib-dama som fikk meg til å prøve den sjokoladen! hehehehe.
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #16 Skrevet 4. desember 2009 Jeg syns fruktnøtt er døds godt jeg. Mmm...snadder:) Etter det kommer smash, melkesjokolade og topp-ris:)
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 4. desember 2009 #17 Skrevet 4. desember 2009 Hahaha, jeg fikk også dette giftige tipset her på dib!!! Kunne ikke holde meg unna......:-)
nati, knotten & lille karamell Skrevet 4. desember 2009 #19 Skrevet 4. desember 2009 Jeg er veldig for at melkesjokolade skal være helt ren, men det var til jeg smakte melkedrøm med bringebær og yoghurt. Fytti h.....så god den er:)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. desember 2009 #20 Skrevet 4. desember 2009 Den fra Gjøvik Sjokoladefabrikk
mam <3 Skrevet 4. desember 2009 #21 Skrevet 4. desember 2009 - Melkedrøm med yoghurt - Min kjekskrønsj - Cuba er jo veldig god, men glemmer ofte av den
Sylteflesk Skrevet 4. desember 2009 #22 Skrevet 4. desember 2009 Valrhona eller annen mørk, ren sjokolade. Helst 60-70 % kakao.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå