Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Ser du skriver om din sønn og datteren hans (Igjen) "Og jeg gleder meg noe sinnsykt. Igår hadde hun kynnere, så det er helt klart kroppen begynner å forberede seg. ))" Vil bare si til deg at kynnere kan man ha måneder før en fødsel, og det sier ingenting om hvor lenge det er til barnet kommer.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Har du satt deg som mål å håne og rakke ned på cat.68?
☆☆Himmel full av stjerner☆☆ Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Kan jo tenkes hun ikke har hatt kynner gjennom svangerskapet før nå? Og har ikke cat.68 lov å glede seg til å bli bestemor for aller første gang? Er det morsomt å leke gledesdreper, HI?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Cat68 sier jo ingenting om når hun tror babyen kommer! Hun sier at kroppen forbereder seg på å føde! Tror du kynnere er for moro skyld du eller, HI?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Jeg tror Cat.68 er såpass erfaren, siden hun har født hele 4 ganger, at hun vet dette fra før, HI.
Cat.68 Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Hahaha, og poenget ditt var? Datteren hans?? Min sønn og hans forlovede (min svigerdatter) skal snart bli foreldre. Det er 4 uker igjen til termin, og jeg vet ganske godt hva kynnere er. Når du har bare 1 mnd igjen, er det ganske logisk at kroppen begynner å forberede seg på en fødsel,den gjør den gjerne en stund i forveien. Og vet du hva, jeg gleder meg sinnsykt ;o)) Det kan jeg skrive om att og omatt og omatt igjen, Hahaha, jeg må le igjen. Hvis du må hakke på meg hi gjør det med stil da i det minste hehehe.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #7 Skrevet 5. desember 2009 Ja for du er jo veldig stilfull, Cat! Hahahaha!!! Ikke HI!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #8 Skrevet 5. desember 2009 Må hun ha stil for å tilfredsstille deg?
Cat.68 Skrevet 5. desember 2009 #9 Skrevet 5. desember 2009 Kan tenkes jeg ikke er, er ikke noe mål for meg heller.Men en stolt farmor kommer jeg å bli samme pokker ;o), og det var nå det innlegget handlet om, ikke hvor stilfull jeg måtte være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå