Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 http://www.nettavisen.no/nyheter/article2773313.ece Er vel sikkert ikke det eneste tilfellet i verden
....mammatilto... :))) Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 uff jeg sitter og gråter og har lyst og trøste de stakkars barna ... får sikkelig vondt i magen ..... slike mennesker skulle vært innesperret for livstid.
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 fy faen... jeg hadde seriøst angrepet de kvinnfolkene der... stakkars, stakkars unger.... uff... har lyst å trøste ungene jeg og... Bra de fikk tatt de! håper de får en lang straff!!! og at alle i fengselet får vita hva de har gjort sånn at de kan få juling daglig!
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Fy faen så uutrolig forferdelig!! Stakkars, stakkars små barn... Tenk på foreldrene som sitter hjemme uvitende om at barna blir mishandlet i barnehagen, hos mennesker (dyr?) man tror tar vare på barna.. Nei uff og uff! Håper virkelig disse dyrene blir bak lås og slå i laaang lang tid fremover..!
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2009 Ser på det ene klippet der at hun skal akkurat til å slå ungen, men så kommer det noen ned trappa så hun "klør" seg i bakhodet og liksom vifter med armene i stedet. Syke kjerringa!!!!
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Fy faen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Blir så trist og sinna!!!Takk gud for at de fant det ut, sånn at barna nå er i sikkerhet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå