Snuqx, gravid Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Har fått time der 22 des. Er da 36 uker. Er dette noe alle får i svangerskapet? Er førstegangs.
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Så vidt jeg vet er ikke dette standard/rutine. Kanskje du kan ringe å spørre hva timen gjelder?
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Kanskje det er for å sjekke at morkaken ligger riktig, mulig du ikke fikk med deg det på ord UL?? Vet i allefall at det pleier å bli sjekket i slutten av svangerskapet.
Snuqx, gravid Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2009 Tror gjerne det er fordi jeg har hatt noen sammentrekkinger. Var hos legen på mandag og det kan godt være han sa noe om det da. Det var en hastetime pga sammentrekkinger om natten. Ble 100% sjukemeldt. Skal til han igjen på torsdag så eg kan spørre da.
Bromelia Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 Er nok pga sammentrekningene da vil jeg tro. Rart at han ikke sa at han ville henvise deg da...
Snuqx, gravid Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2009 Kan godt være at han sa det. Jeg var ikke helt tilstede tror jeg. Lite søvn og redd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå