Gjest Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Men foreldrene mine ringte idag og spurte om de kunne ha jenta på overnatting fra idag til mandag. Og jeg kjente bare en enorm lettelse... Hun er så trassig,maser og gnåler på meg,krangler med storebror og skal ikke adlyde meg på noen som helst måte.. Med 3 unger alene mens mannen er offshore tar på kreftene,så når de ringte idag ble jeg glad....uff...!
Verbena Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Ikke ha dårlig samvittighet! Når han er offshore er du i praksis alenemor og tro meg jeg vet at det ikke er en dans på roser hver eneste dag. Både du og jenta di har godt av en liten pause. Og tenk så herlig hun kommer til å ha det hos bestemor og bestefar da!
erteposen + 4 Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Hallo!!! Dårlig samvittighet fordi jenta får kose seg sammen med besteforeldrene en liten helt? Nå må du ta deg sammen:) Hun blir jo selv sliten av å oppføre som som et lite troll og det blir godt for henne å kunne roe ned. Det er jo tross alt oppgaven hennes som travel lillesøster og masete minstemann:)
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Ja,hun har veldig godt av det,og de skulle finne på masse gøy! Får bare litt dårlig samvittighet fordi jeg synes det er så utrolig godt at hun blir borte noen dager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå