Gå til innhold

Sjokoladekake med vanilje krem?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenket jeg skulle bake sjokolade kake i morgen ,men tenkte jeg skulle dele den i 2 og legge vaniljekremen i midten .(ett lag sjokoladekake,ett lag vaniljekrem og et lag sjokoladekake)

 

Tror dere det blir godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig godt:-) Sånn tykk, god vaniljekrem..mmm.

 

Crazy Chocolate cake er forresten en smaskens sjokoladekake..melkefri, men dritgod.

Skrevet

Oi,glemte å svare på spørsmålet! :o)

Ja, det blir godt, har gjort det selv.

Ja,

Skrevet

Jeg syntes det høres veldig godt ut :o) Bare prøv deg frem å se. Det eneste er at den kan kanskje bli litt mektig.

Men det blir sikkert bra. Kos deg med eksprimentet og kakebaking.:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...