Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Jeg tenket jeg skulle bake sjokolade kake i morgen ,men tenkte jeg skulle dele den i 2 og legge vaniljekremen i midten .(ett lag sjokoladekake,ett lag vaniljekrem og et lag sjokoladekake) Tror dere det blir godt?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Det er veldig godt:-) Sånn tykk, god vaniljekrem..mmm. Crazy Chocolate cake er forresten en smaskens sjokoladekake..melkefri, men dritgod.
Nikki 75 Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Oi,glemte å svare på spørsmålet! ) Ja, det blir godt, har gjort det selv. Ja,
Lilleleen Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Jeg syntes det høres veldig godt ut ) Bare prøv deg frem å se. Det eneste er at den kan kanskje bli litt mektig. Men det blir sikkert bra. Kos deg med eksprimentet og kakebaking.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå