Gå til innhold

Tråden for oss som ikke vet når IKM er!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her som ikke aner når ikm er? Aner ikke pga pilleslutt her! 10 uker siden siste mens!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg aner heller ikke når ikm egentlig er. Har ikke hatt regelmessig mens siden fødselen i januar. Viss jeg regner etter de to siste mnd, skulle ikm vært 1/12.. Har testet, men neg.

Har du prøvd og teste da?:)

Skrevet

Ja, har testet! Senest i dag med billigstrimmel som viste negativ! Fikk beskjed av legen om at det jeg bare måtte smøre meg med tålmodighet da det kunne gå 6 mnd før man får igjen mensen etter pilleslutt!

Skrevet

Skjønner at det er frustrerende ja! :/ Men må bare smøre deg med tålmodighet, selv om det er vanskelig.

Jeg er drittlei av ustabil mens og rare symptomer.. Ble gravid med en gang etter p-pilleslutt forrige gang, så ekstra surt nå:(

Skrevet

Jeg er og en smule lei av at jeg ikke aner når ikm er. Har aldri hatt regelmessig mens, kan gå fra 2-6mnd mellom hver gang. Hadde en utskraping for 6 uker siden, som sikkert ikke akkurat hjelper på saken... Vil så gjerne ha mensen igjen, så jeg vet at kroppen i alle fall er tilbake til normalen. Kjøpt billigtester nå da, så kan jeg teste litt oftere uten å føle at jeg kaster bort masse penger.

Sist jeg ble gravid testet jeg en gang i mnd, siden jeg ikke ante når EL var. Oppdaget spiren på en slik "rutinetest". Men denne gangen merker jeg at jeg er mer utålmodig...

Skrevet

Jeg aner ikke når jeg har IKM. Hadde utskraping for en 14 dagers tid siden og gleder meg bare til kroppen kommer i rute igjen nå. Hadde regelmessig syklus før jeg ble gravid og håper det fortsetter slik når jeg har fått tanta. Håper den ikke kommer da. Men når jeg kan venbte el aner jeg ikke.

Skrevet

Jeg vet heller ikke når IKM er! Sluttet på P-pillen, så fra pille mens til min "skikkelige" mens tok det 51 dager! Denne varte i 2- 3 dager! så varte ikke lenge! Håper ikke min neste syklus varer like lenge! Så her må det testes med EL tester! :) Skikkelig frustrerende! Trodde jo at eg var såå gravid, men neei feil! :)

Skrevet

Trodde jeg hadde full kontroll på når mens,el og ikm var,men neeeida... Hadde ikm 25.nov, men ingen tante er kommet enda, og testene er negativ.. Så nå aner jeg virkelig ikke når noe skal her! frustrerende...

Skrevet

Hvor ofte tester dere jenter? Jeg (som så mange andre her) prøver å ikke stresse så mye med denne testingen, men siden jeg ikke vet når ikm er føler jeg at jeg må teste i alle fall før hver gang jeg har tenkt til å drikke alkohol. Ofte går det jo ganske lang tid mellom hver fest, så når det har gått 4 uker siden forrige test (og ingen mens i mellom), så tester jeg. Det er i alle fall planen:)

Skrevet

Jeg aner heller aldri når IKM er.

Syklusene mine varierer fra 27 dager til 38 dager. Har ikke testet noen enda og gjør nok ikke det før tidligst om 5 dager. Da er jeg på den lengste syklusen jeg har hatt tidligere. Jeg er på dag 33 nå. 9DPO.

Jeg har absolutt ingen syptomer annet enn at magen er oppblåst til tider og jeg har litt vondt i korsryggen. Pleier vanligvis alltid ha ømme pupper, kvalme i tillegg 1-2 uker før mensen. Dette har jeg ikke nå. Men tror ikke dette betyr noe i det hele tatt.

For de som er nyssgjerrige har jeg også drevet med temping på vår første pp..

http://www.fertilityfriend.com/home/2b3d2a

Skrevet

Hvordan går det med dere andre her som ikke vet når IKM er? Har TR kommet eller har noen fått noen positive tester??

Jeg trodde virkelig at TR skulle komme idag. Satt i sofaen og drakk teen min, hvor jeg plutselig fikk skikkelig stikkninger i livmoren og ble veldig hoven på venstre side av livmoren. Gikk på do, ingen blødning. Ringte gyno og de sa at jeg må ta test imorgen hvis mensen ikke kommer og uansett hva må jeg komme til gyno på mandag morgen. Så uansett så får jeg vite hva som skjer.

Skrevet

Hei jenter!!

Samme her, det er så frustrerende! Jeg sluttet på pilla 10 oktober og har hatt en vanlig mens siden da, (første dag av mens: 25 oktober) pluss en liten mellomblødning som kun varte torsdag til søndag (12-16 november)..

Har testet tre ganger, men alle er negative,, Heller ingen mens å se!

Har ingen form for symptomer heller, som vet legger merke til hvertfall.. Men har hatt en dag med lyserosa utflod, det var mellom ordentlig mens og mellomblødningen.. Har søkt og lest litt på det, og hos noen har dette vært en festeblødning.. Men det er en god stund siden nå, så en test hadde jo slått ut hvis jeg skulle være gravid nå.

Har en CB-digital med ukesindikator i skuffen på badet, men vil vente til jeg merker noen symptomer!! :) Vil ikke blir skuffet og i tillegg svi av en nokså dyr test!

Noen i samme situasjon som meg?

Skrevet

7 uker siden MA nå, og fortsatt ingen mens... Jeg skal og teste i morgen, Pfefferkorn! Skal på julebord på fredag, og har jo lyst til å ta et glass vin eller to:) Så da er det greit å vite om jeg er gravid eller ikke. Håper jo mye mer på positiv test enn et glass vi på fredag da!

Flere som skal teste snart?

Skrevet

Jeg har en liten en på 8 mnd som jeg fremdeles ammer så derfor er vel syklusene mine litt varierende..Til vanlig er de 31 dager. Syklusene har de siste mnd vært alt fra 29 til 40 dager. Ble gravid igjen i september, men endte i SA 1.nov. Og det er jo nå 6 uker siden.

Negativ test denne uken, men ingen TR har kommet.

Blir sprø!! ;)

Skrevet

Engel81: tok en test idag men den var såklart negativ. Håper din ble positiv! ;)

Skrevet

Henger meg på her jeg da...

Trodde jeg hadde ikm på mandag siden jeg hadde kreftige menssmerter hele dagen 2 uker før.

Men tok en test på tirsdag og en i dag og begge var klart negative.

Kommer vel i helgen eller no kanskje.

Skrevet

Er så slitsomt å ikke vite når IKM er synes jeg. Jeg går med o.b og bind i vesken fra og med syklus dag 24, da syklusene mine varierer fra 24- 42 dager. Grrrr!!!! Slitsomt når kroppen skal være i så ubalanse.

Skrevet

¨3 uker siden utskrapinga idag.... aner ikke om eggløsinga har vært...håper det. Skal ikke teste før på nyåret om ikke tanta har meldt seg til da. Om jeg klarer det da, er jo som sagt testoman :) Tror el har vært da jeg har hatt stikkninger i magen en ukes tid :)

Skrevet

Hva skjer med meg nå da? Jeg kan tydeligvis ikke stole noe på kroppen min lenger. Dag 14-16 etter aborten fikk jeg El-slim og el-smerter. Kjente stikkinger og slikt en ukes tid etterpå. Det var tydeligvis bare tull for ingen TR kom 2 uker etterpå og er ikke gravid.

Nå er det som sagt 6 uker (40dager) siden MA/SA og i dag fikk jeg plutselig EL slim igjen. Kunne sikkert "tøye" det 10-15 cm.... Og el-smerter...

Men det er jo helt likt som dag 16....

(vi har ikke hatt sex på 3 dager så det kan jo ikke være sånne rester heller)

Noen som har opplevd det samme?

Kan jeg ha hatt to EL denne syklusen? (At det første bare stoppet opp eller noe)

Uansett er kroppen min helt på tur plutselig.

Har hatt kjempesåre brystvorter i noen dager nå, tempen er høy 37-37,5 (35,8 normalt), BL, fukka slimhinner i nesen osv

Blir gal.........:(

Skrevet

Min var og negativ... jaja, vi får ha bedre lykke neste gang!

Skrevet

hei hei =)

Vet heller ikke når jeg har ikm.... har "stabil" sylkus... alt fra 21 dager til 65 dager... ikke lett å vite hvordan syklus man har da...

å nå har gyn funnet ut at jeg ikke har el... og at jeg har pco :S

men mannen har testet seg og alt var bra,så nå blir det pergo på meg.. krysser fingrene for oss alle... at det klaffer rundt jule/nyttårs tider :D

Skrevet

Fortsatt ingen TR her heller. Blir gal!

Jaja... Får være tålmodig frem til mandag =)

Skrevet

Hvordan går det med dere damer? Noen som har fått TR eller positiv test?

Jeg bare gleder meg til å få kommet meg på gynekolog timen min på mandag og få bekreftet eller avbekreftet et svangerskap.

Skrevet

melder meg og inn her.

Hade ma i oktober (men fikk det bekreftet laangt senere) så min stakkars syklus vet nok inte ut eller in. Syns det var en god ide at teste innen party-time. Bor bli til jul og nyttår. Kanske att jag fyrer av ett par el-strimmler innen jul og, kun av nyfikenhet...hmm?

En spennende tid dette, god lycka til er!

Skrevet

Velkommen hit til oss ellio.

Vi alle har en spennende tid i vente. Lykke til til deg også =o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...