Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye koster det for en pakke pinnekjøtt ca da?

Og er den frossene god?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prisen avgjør veldig om hvor du kjøper det og om det er fryst eller ikke,og om det er ferdigsaltet eller ikke,og om det er ferdig oppskjært..

Vi kjøper bare ferdigsaltet vi og den er oppskjært.Ca 89 kroner pr kilo kan jeg tippe..Men som sagt så avgjør det..

Om den frossne er god kan ikke jeg svare på ihvertfall.jeg er ikke glad i pinnekjøtt (kjøper det likevel pga at det er andre her som liker..),er altfor salt for meg.Men faktisk nå nettopp kjøpte vi pinnekjøtt på Kiwi,den kostet 89 kroner kiloen sa sambo nå nettopp.Den er godt saltet,men akurat sånn det skal være for meg! Jeg vil ikke ha den altfor salt,men litt salt må det jo være..Den var fryst! Kjempegodt:)

Skrevet

Fra rundt 90kr og oppover. Det ligger ute en pinnekjøtt test på Klikk.no, eller et annet sted. Konklusjonen er at en får de en betaler for, og det skriver de hvert år. Det kommer jo også an på hvor kresen en er på pinnekjøtt.

Skrevet

Ok, for sambo var akkurat nå på kiwi og han sa at det kostet 400 kr der, syns det var sinnsykt dyrt.

De hadde first price, som var unger halve prisen, men det er jeg veldig skeptisk til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...